Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Till hösten

Skrivet av Malin
Vecka 43-46 ska vi till Move & walk på intensiv träning med våran snart två åriga dotter.
Jag ser fram emot det både med nyfikenhet och oro, men jag hoppas att det kommer att ge oss någonting.
Är det någon utav er här inne som också kommer att vara där under den tiden???

Malin o Tove
Svar på tråden: Till hösten

Jaaaa! vi ska till Nässjö

Skrivet av  njila med Noah och Simon
Om vi får ihop pengar dock. Ska söka lite av de där Hugopengarna som MammaMia utan Hugo samlat in.
Jag vet inte på rak arm om min Noah och din Tove hamnar i samma grupp. Noah är tre och är gående, diplegi. Jag vet att det är två flickor i gruppen så här långt. Det kanske är ni!
 

Va bra

Skrivet av  Malin och Tove
Hej

Vi kommer väl kanske att träffas ialla fall, även om dom inte hamnar i samma grupp. Tove är snart 2 år har förmodligen också diplegi, kan inte gå.

hoppas vi kommer att träffas
Malin
 

Hej Malin!

Skrivet av  Marika
Jag ska ev. dit med vår dotter Cordelia som fyller 2 år på måndag. Vi har inte bestämt oss ännu eftersom hon just nu har ett fastligt humör och inte vill träna alls. Vi var i Nässjö i april på en konsultation på en timme och den gick INTE bra. En halvtimme orkade hon hänga med men sedan skrek hon resten av tiden. Bort kastade pengar för oss. Eftersom vi måste betala allt själva så kanske vi väntar tills vi känner att det fungerar bättre. 33.000:- och sedan fungerar det inte känns inte alls okej för en redan extremt ansträng ekonomi (jag är hemma och tjänstledig utan lön för att vara med Cordelia).
Hoppas så klart att humöret och viljan har förändrats tills i höst för i så fall ses vi i Nässjö. Cordelia har hemiplegi och kan inte gå ännu hur är det med din dotter Tove?
 

Hej

Skrivet av  Malin och Tove
Förlåt att jag inte har svarat förren nu. Tove har förmodligen diplegi men vi har inte fått någon riktig diagnos ännu, hon kan inte gå.
Jag hoppas att ni kan komma, du vet väl att det finns fonder man kan söka för att få ekonomisk hjälp.

Hoppas vi ses hälsningar Malin
 

Lite tidigare

Skrivet av  Mollis med Julia010623
Vi åker på uppföljningsvecka i september (v. 37) och sen blir det nog en ny 4 veckorsperiod i början på nästa år.
 

Hej

Skrivet av  Malin och Tove
Lycka till

hälsningar Malin
 

Artiklar från Familjeliv