Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alla prover är äntligen tagna!

Skrivet av AttaCatta
Igår fick vi äntligen alla prover på bl a Williams och SLO tagna, plus att de kunde ta ett rör för nedfrysning! Detta har vi väntat på i över ett år, men det har inte gått att ta något blod då hans kärl bara har spruckit. JAG ÄR SÅ IN I VASSEN GLAD!
Däremot är jag mindre glad då de också misstänker barnastma och han nu ska ha både Bricanyl och Pulmicort två ggr om dagen. "Mycket ska ha mer" tycks det som .
Svar på tråden: Alla prover är äntligen tagna!

Lider med dig!!

Skrivet av  malin118
Vet hur det är.. Man tycker att "Nu är det väl ändå nog!!" Också dyker ytterligare ett problem upp.Det känns som om det inte finns nåt slut. Min son har astma sen han var nyfödd,då upptäckte dom också hans lilla, lilla penis (ca 1 1/2 cm nu vid 5 års ålder),han var/är sen i sin utveckling, gick sina första steg när han var 2 1/2, sa sina första ord när han var 3, har fortfarande blöja. Till denna lista kan man lägga: epelepsi, språk- o kommunikations-störning,sönder slagna tänder o bruten arm vid kramp-anfall, m.m.....Och nu äntligen har jag fått förklaringen. Han har en Y-kromosom för mycket.(Där av alla dessa problem). Vilket inte säger mig så mycket om vad som händer i framtiden men man har iallafall ett svar på VARFÖR!!Eftersom jag e ensamstående med Linus o hans två systrar så vet jag precis hur jobbigt du tycker att det är!! Men ge inte upp.Förr eller senare vänder det!! O man älskar ju sina barn oavsett.Hur trött man än är. Försök att komma ihåg dom ljusa stunderna.Tänk på dom ofta.Det hjälper en att orka en bit till. Sök stöd i släkt o vänner. Att bara få prata av sig eller kanske få barnvakt en kväll o göra nåt "vuxet" hjälper en att orka ytterligare en bit! Lycka till i livet!!
 

Åja, nu är det inte så farligt!

Skrivet av  AttaCatta
Nu har vi liksom kommit över den värsta biten i sorgearbetet, men jag tar alla nya symptom med en nypa salt och försöker se det från en ev. humoristisk sida. Jag är såååååååå glad över att proverna är tagna att jag kan inte beskriva det! KAnske vi äntligen får ett svar! Hoppas att du mår bra, sköt om dej!