Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

"fin" dockvagn?

Skrivet av Mamma Bulldeg
Är det någon som vet vart man kan köpa en lite roligare/tuffare dockvagn? De i vanliga leksaksaffären faller mig inte i smaken! Jag vet att det var någon som frågade om 10-gruppens dockvagn för länge sedan. Någon som vet vart man kan köpa den? Några andra förslag? Det ska inte vara i trä, för en trävagn har han redan.
Annars blir det nog en begagnad typ röd manchester eller liknande. De borde väl gå att få för en rimlig peng?
Svar på tråden: "fin" dockvagn?

Jag tror....

Skrivet av  Lisa
10-gruppen har en affär på Götgatan i Stockholm. På toppen mellan Slussen och Medborgarplatsen.
En begagnad borde ju annars inte vara så dyr, du kan säkert hitta en fin!
 

Ja...

Skrivet av  Frk Marmelad
...det stämmer, där ligger deras affär!
 

Men vet ni...

Skrivet av  Mamma Bulldeg
...om de säljer dockvagnar nu och i så fall vad de kostar? Eftersom jag intte bor i Stockholm är det liksom inte bara att åka dit och kolla *S*
 

Ingen aning...

Skrivet av  Frk Marmelad
...men du kan ju alltid kontakta dem, enl. hemsidan så talar de då om var nånstans i övriga landet deras grejer säljs. www.tiogruppen.com

Barnvagnen var ju jätteläcker!
 

Jag ska dit

Skrivet av  Alba
på måndag och då kan jag kolla till dej om du vill.
 

Rapportera gärna...

Skrivet av  Mamma Bulldeg
...när du varit där.
 

Begagnad

Skrivet av  Ulrika & Olle
Vi köpte en begagnad Brio åt Olle. Den är rejäl och snygg. Mörkblå till färgen. Jag tycker inte heller att de vagnar som finns i butikerna är så snygga, men Olle har fastnat för en rosa trehjuling med pinne bak till den här babydockan "magic baby" eller vad den heter.
 

Artiklar från Familjeliv