Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lekmatta till liten tjej?

Skrivet av jennifer
Har någon tips på var man kan hitta en tjejig lekmatta, gärna rosa/lila...hyggligt stor och hyggligt billig - finns det?
Svar på tråden: Lekmatta till liten tjej?

Här finns fina....

Skrivet av  Tea
men kanske inte så billiga :-)
www.jako-o.com
Under fliken "funiture" och sedan "carpet collection" där finns några himla fina. Den runda med staden har jag köpt till min son och den är superfin *så nöjd*
Sedan finns det några fler under fliken "HABA" - "Cildrens room", modellen "Dreamland" skulle jag gärna beställa om jag hade ett till barnrum att inreda
 

Åh, det är såå fina!

Skrivet av  jennifer
Men lite dyra va? Frakten måste man ju räkna in. Vad betalade du?
 

De är

Skrivet av  Nanna m Jonna 9908 o Tilda 0201
superbra, väldigt trevliga och bra grejer säljer de. HAr köpt från dom vid 2 tillfällen. 12,5 Euro kostar frakten hit, ca 115 kr. Men ajg vet inte om det är dyrare fraktavgift om man beställer en matta.
Ett tips är att kolla på tyska ebay.de efter HABA, då finns det även mattor där och med lite tur kan de vara billigare, trots fraktavgiften. Men fråpga efter den innan du köper :-)
 

haba

Skrivet av  millan
http://search.ebay.co.uk/Haba-Teppich_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQsacategoryZ-1Q26catrefQ3DC6QQsoloctogZ1Q26saavailabletositeQ3D3QQsotrtypeZ1QQsotrvalueZ1QQsosortpropertyZ3Q26sosortorderQ3D2QQcoactionZcompareQQcopagenumZ1QQcoentrypageZsearch
 

Såg en

Skrivet av  cammis
som jag tyckte var jättefin på Rusta med en hage på.
 

Hage?

Skrivet av  jennifer
Låter intressant. Har fått lite tips från "Barnkläder" också. Rusta verkar vara ett hyggligt säkert kort! Tack!
 

Artiklar från Familjeliv