Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

dåligt humör pga matex!!!

Skrivet av marie
sålde succulenter eller vad nu blommorna kallas från 14:90 kollar noga innan jag tog 2 st att dom verkligen kostade 14:90 eftersom de flesta var dyrare. Lite stressad så jag kollade inte kvittot direkt utan när jag kom hem ser då att jag betalat 39:95!! jaha ringer till affären bara för att tala om att det blivit nåt fel så att dom kan kolla upp det och möts av världens snorkigaste person som gjorde mig så förbannad!!!!! han sa hela tiden att de kostade från 14:90 ja sa jag jag är medveten om det men på varje hylla stod det en prislapp så även framför de jag tog och där stod det 14:90, jag kollade noga men han fortsatte med sin attityd tills jag blev iriiterad varpå han påpekade att jag var oförskämd och borde lyssna på honom!! ja sa jag jag har lyssnat och nu ska du lyssna på mig!! och så förklarade jag igen!! och sa att ni måste skaffa en tydligare skylt då och se till att prismärkningen stämmer för det gjorde den ju uppenbarligen inte i morse. men nu gör den minsann det när jag ringer, nej du det har jag svårt att tro!!
Svar på tråden: dåligt humör pga matex!!!
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv