Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

blöjrabatter Pampers

Skrivet av Erika m. 5 barn
Måste man köpa det paket som är avbildat på kupongen eller kan man köpa någon annan storlek?
Svar på tråden: blöjrabatter Pampers

Jag brukar

Skrivet av  Amles
ta det som står, typ Pampers Baby Dry, då tar jag rätt storlek för oss, även med dessa Active Fit osv. Har dragit rövare ibland och lämnat fram fel kupong och hoppats på det bästa, ibland går det och ibland får jag säga att oj, det visste jag inte, då ska jag inte ha blöjorna...
 

Det måste man väl kunna göra

Skrivet av  Eva
Möjligen kan det väl vara skilnnad på byxblöjor och vanliga.
 

Tack för svaren! imt

Skrivet av  Erika m. 5 barn
ö
 

Tror att

Skrivet av  :: Tina & Vincent ::
det brukar stå vilken sort som kupongen gäller. Om det inte står kan man ta valfri sort.
 

Ja det är väl meningen..

Skrivet av  Terese
..att man ska köpa det som står/är avbildat på kupongen.. men jag har flera ggr köpt en annan modell istället.. och har man handlat en massa samtidigt så lägger inte han/hon i kassan märke till vilka du köpte och vilka som är på kupongen.
 

Brukar stå på kupongen om

Skrivet av  ak m Jacob 2 år och Loke 8 mån
den avser ngn speciell blöja typ active fit eller byxblöjor. Men sambon lyckades köpa ett libero och ett pamperspaket på en rabattkupong som gav 50:- rabatt vid köp av två paket libero. *ler* Så det beror nog på hur vaken den som sitter i kassan är.
 

Affären...

Skrivet av  Mrs Anderson med Matilda
ska inte bry sig, det är ju kuponginlösen som kupongen går till så att säga.
jag köper aldrig baby dry men när jag köper byxblöjor eller active fit så använder jag ändå kupongen.

har hänt på hemköp en gång att hon sade att den inte gällde, men då sade jag att ni får ju pengarna ändå och jag köper ju blöjorna hos er annars går jag på ett annat ställe och då gav hon med sig.
 

Det står på kupongen vad som gäller!

Skrivet av  Anna
Om det bara är Pampers, vilken som helst så brukar det stå.

Annars står det yp "gäller fid köp av två paket BabyDry" eller liknande i texten på lupongen.
 

Artiklar från Familjeliv