Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur tidigt har era magar synts??

Skrivet av Karin med tre + bf 26/5
...när ni väntat fyran??? För mig har det konstigt nog synts tidigast med ettan. Med tvåan och trean har det inte synts så mycket förrän v. 15-16. Nu är jag i v.11+5 och jag märker att byxorna börjar strama i midjan. Har ju inte sagt till nån på jobbet än och vill inte att nån ska veta innan man tagit ultraljud och kollat att det är ok med bebben. Hur har det varit för er???
Svar på tråden: Hur tidigt har era magar synts??

nr 4?

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
i v 25, ungefär ;-)
-de andra betydligt tidigare

samma här

Skrivet av  Erika m. 5 barn
Jag pluggade och ville inte berätta för tidigt så jag hade lite större tröjor och ingen märkte något förrän jag berättade i v. 25.

Runt v. 15

Skrivet av  Sussi m Maja + 6 till...
har jag fått lite mage med alla utom med sjuan! När jag berättade för barnen och alla andra, var jag i v.21 och ingen hade misstänkt någonting!!

hej!

Skrivet av  terez m lill* Fem
Mage ett-tre blev stora o det snabbt. Mage fyra var lite mer moderat o syntes senare, de andra har i princip synts "direkt". Femman tog ännu längre tid på sig att komma ut!

Runt v 18-19...

Skrivet av  Eva-Ley med T&A+3+sd+bf 24/5*2
... och då var "fyran" tvillingar! Känns mindre roligt... :(

Tidigt!

Skrivet av  Therese med 4
Med alla utom ettan, den syntes först i vecka 20 nångång. De andra redan i vecka 10-12.

Svårt att säga *lol*

Skrivet av  Marie-72, bf 23/1
därför att min fjärde graviditet (denna) visade sig vara en tvillinggraviditet :-)

Trodde själv att den tidiga magen var pga att det var fjärde gången, men icke :-)

Redan vecka 8-10 var det omöjligt för mig att använda mina vanliga byxor.

känner mig svullen

Skrivet av  Nilla med tre barn + bf 20/6-05
Med ettan syntes det ovanligt sent fick jag höra av barnmorskan. Tvåan i v15 likaså trean...men nu i v6 är jag så svullen...högre upp i magen visserligen men byxorna stramar och jag undrar om jag ska köpa mammabyxor redan eller om det lägger sig...känns att det är tarmarna som spökar kram

v 6?

Skrivet av  M med 3
Du måste väl vara längre? Jag har bf 13/7 och är idag 5+0

I v.8...

Skrivet av  Bibbi m Juni 0307 + 3 söner
...frågade folk om jag var gravid! Liite tidigt tyckte jag! Men se´n växte magen inte i samma takt, utan jag gick upp minst av alla gångerna!

Ho hojaja.. i v 26

Skrivet av  Helena m 5
men jag var kraftig innan eller under den graviditeten. MEn v 26 smällde det till och alla såg min mage.

ja

Skrivet av  Monika med 7 väntar bebis i mars
varit olika men jag tycker jag är rätt stor nu redan*suck*