Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är det någon här som har beställt kläder

Skrivet av Magda lycklig 4-barns mor!
från Linus & Lotta?
Är själv lite sugen på deras overaller, kalas pris på internet irbjudande.
Vad har ni tyckt ang:
kvaliten
storlekarna
leveranstid
Annat att tänka på????
Svar på tråden: Är det någon här som har beställt kläder

Inte jag själv...

Skrivet av  Eva-Ley
... men min mor skickar efter och jag får :)

Har aldrig hittat en anledning att klaga på kvalitet och storlekar, och hittills har kläderna hållit länge! Leveranstiden vet jag inte, då kläderna som sagt kommer hipp som happ från mor min... men hon verkar ju nöjd!

Inte så mycket nu

Skrivet av  Sussi m Maja + 6 till...
men till mina stora handlade jag mycket där! Overallerna minns jag var kanon då, hade de flera år. Jag har aldrig varit missnöjd, hur de är nu vet jag inte men Eva-Ley verkar ha mer koll på det. Ska nog smyga in och kolla deras hemsida nu :O)

Jag

Skrivet av  Lisa på besök (planerar 4an :-))
brukar beställa kläder därifrån. Jag är jättenöjd med både kvalité och storlekar. Framför allt ytterkläderna är jag såå himla nöjd med!
Nackdelen är leveranstiden. Det tar några veckor innan kläderna kommer. Om man jämför med t.ex. Ellos eller HM som skickar paketen inom några dagar så tycker jag att några veckor är lite för lång tid. De är dock väldigt trevliga och tillmötesgående på kundtjänst, så jag kan tänka mig att de kan skicka paketet lite snabbare om man ber snällt, om det t.ex. är något som man måste ha omgående.

vi har

Skrivet av  m med 3 bf 13/7
varit mycket nöjda med det vi beställt därifrån. De har så bra att man kan ringa och få hjälp med storlekar.

Länk

Skrivet av  Helena med tva killar
Har ni nagon länl till hemsidan? Blev lite nyfiken att kolla...

www.linuslotta.se *imt*

Skrivet av  Sussi m Maja + 6 till...