Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

snart börjar jag

Skrivet av Eva.N med 2pojkar&4flickor
Börjar smått bli nervös ska ju börja skolan den 13de och jag och läsa usch!!! men jag ska jag vill hihihi. Gubben ser fram imot att vara hemmapappa för ett tag oxå. Nästa vecka blir kul mån-barnen börjar skolan tis-Roger till annan stad på anställningsinterljuv ons-Isabelle tebax till ögon tors-jag börjar skolan Men hellre mkt i veckorna än inget alls. Blir då bara så otroligt rastlös.Det som oroar mig inför skolan e dock mestadels för Jimmy och hans mobbing? men vi går skolorna brevid varandra *ler*
Svar på tråden: snart börjar jag

det kommer gå bra

Skrivet av  Erika m. 5 barn
lite nervös måste man ju vara!
Jag hoppas din kille får det bättre den här terminen.
Själva har vi inte terminstart förrän på onsdag men sedan rullar nog det på här med.
 

jo det är ju alltid skönt

Skrivet av  Eva.N med 2pojkar&4flickor
med rullande schema oxå *ler* Jo vi får hoppas på det bästa nu pågår ju trots allt förundersökningen ang anmälan vi gjorde känns ju bra. Mindre bra känns ju de andra so
m skolan gör emot oss pg anmälan mot dem. VI får tex inget utvecklingssamtal el gå på föräldramöten nej inte ens sätta vår fot på skolan VA???? och där ska min som tillbringa sina dagar fyfan! allt detta pg polisanmälan,lo-anmälan och anmälan till skolverket.
suckar!!!!!
 

Artiklar från Familjeliv