Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kanske en femma på gång

Skrivet av Fyra eller fem - Den som det visst
Jag kommer vara anonym denna gång, i vanliga fall är jag det aldrig men detta vill jag suga på ett tag till om det nu är så som jag tror/hoppas/fasar inför.

Mest troligt ligger det en liten där inne i mig just nu. Är kluven på något konstigt vis. Men om det är så - Ja, då är det välkommet även om det inte är det minsta planerat.

Ska testa mig om en vecka. Skulle i och för sig få veta resultatet redan nu i dag om jag testade mig (jag mår illa och är trött som bara den och det är jag aldrig i vanliga fall) men väntar en extra vecka för att ta det säkra före det osäkra.

Ville bara skriva av mig. Bara maken och jag som anar/vet ännu så det bubblar inom mig av lust att berätta så det blev ni som fick den äran.
Svar på tråden: Kanske en femma på gång

Vad spännande...

Skrivet av  Kicki med 4a
väntar med spänning på fortsättningen!
Kram Kicki
 

Åhå, Grattis :)

Skrivet av  terez m Klara + 4
för det låter ju onekligen som om det skulle vara en liten inneboende du har.
Och små femmor är naggande goda ;), spännande!
 

Grattis....

Skrivet av  KIKI*med 6 barn*
vänta på den spännande fortsättningen....
Kram
 

Undrar lite själv jag!

Skrivet av  Också hemlig
Har haft 23-25 dagars cykler med ganska ordentlig blödning (trots hormonspiral) ganska länge nu. Nu är jag på dag 32 och ingen mens har kommit... Kände efter och trådarna är där, då borde det väl inte vara någon fara?

Känner mig så jättenöjd med mina fyra, men har alltid sagt att jag inte skulle kunna göra abort. Fast nu tvekar jag lite, även om det nog inte är nåt på gång. Jag är inte ett dugg sugen på en till...

Hoppas mensen bara hoppar...

Lycka till till dig hoppas du får det resultat du önskar!
 

Artiklar från Familjeliv