Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

missX m.4 + bf11/1

Skrivet av Lena med Hampus 25/10-04 + 3 till
såg att du svarade mig längre ned. Ja lite svårt att vara anonym när du skriver barnens namn =)
2 dagar kvar till bf, vad spännande!! Hoppas allt går bra. Idag var vi hemma hos din syster med sambo och åt, vi hade skaffat barnvakt till de 3 största o hade Hampus med oss. Tror S börjar bli lite sugen på en liten =)

nej nu måste jag sluta, klockan börjar bli mkt nu.

Ha det gott!!
Svar på tråden: missX m.4 + bf11/1

jaså minsann

Skrivet av  terez m Klara + 4
här duger det att hänga?! ;)

Hoppas allt är väl med er....*kramen*
 

jepp ;)

Skrivet av  Lena med Hampus 25/10-04 + 3 till
nerå...jag ska skriva lite mer inne hos oss oxå. Oroa dig inte =)
Jodå allt är bra med oss förutom att lillprinsen gillar att vända på dygnet totalt, och när man tror att nu är det bra...då fortsätter han i sina gamla rutiner och är uppe halva natten lr hela. Fick gå o lägga mig 8 på morgonen häromdagen :-/ Tur att mannen var hemma.
Hur går det själv med lilla Klara?
 

å hjälp

Skrivet av  terez m Klara + 4
ett helnattsvak, hu.

Klaraflickan kör fortfarande sin maraton i amning på kvällen fram till 23-01, sover sedan till 7-8 o äter o sover vidare, *ta i trä*. Hon har haft tre-fyra nätter hittills när ngt stört henne. Hon syns numer i mitt info.

Kram på er :)
 

Ja, nu börjar...

Skrivet av  missX m.4 + bf11/1
det bli spännande. Min äldsta frågar ofta när bebisen ska komma. Han blir sällan nöjd med svaret; "Jag vet inte riktigt". Det skulle vara skönt, på sätt och vis, att veta exakt när bebisen kommer.

Ja, jag tror också att S börjar bli lite sugen. Jag har redan beställt vilka månader hon kan få välja att få sitt/sina barn sen. Alla födelsedagar i vår familj ligger från november-juli och däremellan är det helt dött. Så augusti, september eller oktober skulle passa oss perfekt ;-).
 

Artiklar från Familjeliv