Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

BOKTIPS!

Skrivet av GBGKarinS
Fick en pocket av mannen i julklapp: Babyfeber, av Jane Green.
Har nu läst ut den och den var asbra!
Handlar om 3 tjejer i London och hur barn förändrar deras liv. Ingen djupsinnig bok men perfekt när man bara vill slappläsa! Man känner garanterat igen sig på många ställen i boken!!
Så ut med magarna och handla!
Kram Karin.
Svar på tråden: BOKTIPS!

Yoga i GBG tips!

Skrivet av  GBGKarinS
Eftersom jag tydligen tagit på mig rollen som tipstant så kom jag på ett till: graviditetsyoga!
Är lite av en yogafantast och har kollat upp vad GBG har att erbjuda för oss med mage.
Ringde den billigaste (runt 870 tror jag för 8 gg) och det verkade JÄTTEbra! Man går focuserar på barnet,andningen, födselkanalen och de musklerna vi har i sätet. Utmärkt sedan vid förlossningen!
Läraren var även knuten till en Barnmorska som kommer nån gång och ger tips!
Intresserad? Gå in på yogaforum.se och kolla in!
Er tipstant Karin.
 

Hej Karin!

Skrivet av  Sofie
Du och jag ska ha nästan samtidigt och vi är lika gamla =) Är du intresserad av att lära mig kan du väl maila på [email protected]

Kramissar Sofie
 

CD-tips

Skrivet av  sussiesnus
Hej! Det är ju super att du tipsar om det som är bra. Jag har också fått lite boktips, men det har varit mer faktaböcker.
Jag fick en avslappnings-cd i julklapp som jag lyssnar på varje dag. I början kändes det lite fånigt, men nu känns det bara skönt att ta den stunden och slappna av. Skivan heter "Avslappning för blivande mammor" och finns i vanliga skivaffärer. Den kan jag rekommendera.
 

Artiklar från Familjeliv