Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blev så himla glad...

Skrivet av fifi
över ditt inlägg Anne_43, det värmde verkligen. Världen är full av människor som är ofömögna att se saker ur andras perspektiv, och därför tycker sig ha rätten att säga DU KAN MER..Tack även Aase..Idag har jag haft en sådan där dag när jag känner att ...puuh..luften är slut. Som sagt tack för all empati och förståelse.
Svar på tråden: Blev så himla glad...

Jag med!

Skrivet av  Aase
Det känns så skönt att det faktiskt finns människor som kan sätta sig in i andras situation och inte bara tycka en massa orimliga saker utifrån sin egen situation.

Den här veckan har de tre älsta barnen knappt haft några läxor alls och det har varit så SKÖNT. Inga bråk, inget skrik och vi har faktiskt haft möjlighet att bara vara på det där vardagliga sättet som alla människor behöver.

Jag tycker

Skrivet av  Anne_43
att FN är ett toppen ställa att tillbringa lite ledig tid på. Men ibland går det ju överstyr när någon kommer med rena påhopp eller bara är elak. Alla måste få ha sin egen åsikt om precis vad dom vill. Sen måste man även se att alla inte orkar, mäktar eller kan vara lika duktiga av olika anledningar. Sen finns det dom som mäktar nästan hur mycket som helst, ingen nämd ingen glömd. Dom är det bara att beundra.

Men som sagt vi är alla olika (som tur är).
Nästa vecka har iaf mina barn ledigt och det finns inga läxor eller hemska prov att plugga till, så allt är frid å fröjd i en vecka.
Kramar Anne