Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Spricka i tån..

Skrivet av Petra
Måste man göra nåt åt det?
Jag sprang in i en trave med golvlister igår & tån är BLÅ & svullen idag med :( har skitont men måste man göra nåt med den?
Svar på tråden: Spricka i tån..

Ingen aning men...

Skrivet av  Vicky
jag har för mig att de inte gör något åt det, bara om den vore bruten men helt hundra är jag inte.
Det gör ju så jäkla ont när man slår i tårna oxå, svär man någonsin högre när man slår sig nån annanstans? *s*
 

*telepati?*

Skrivet av  Mega
Vet du vad jag just loggade in för att skriva? JO, jag har just slagit tån gul och blå och det gör _fruktansvärt_ ont!

Fy farao vad ont det kan göra!! Och precis som du undrar jag hur man vet om den är typ bruten. För det känns ungefär som om den håller på att ramla av.
 

Hihi!

Skrivet av  Petra
Ja det ÄR telepati ;)
Vet inte hur man vet heller..*S* Men när jag har foten neråt (sitter eller står) så allt blod går ner så DUNKAR det i den..Trodde det skulle gått över tills idag men men.....:O(
Hoppas din tå snart blir bra!!!!!!!!!!!
Vilken tå är det du har illa?
Min är den brevid lilltån...
 

Lilltån!

Skrivet av  Mega
Fy farao vad ont det gör, fortfarande! ;(

Min tå är alldeles blå och får inte plats i skorna. Snart skär jag av den!!

 

*s*

Skrivet av  Petra
Ja jag har fått tatt fram andra skor för i mina stövletter får inte tårna plats ;)!
Vi får kasnke skära bort dem ;)!
 

min lilla

Skrivet av  Carina med Melvin 99 o Alva 02
tå bredvid lilltån slog jag i sängen när jag bar Alva och skulle kliva upp eller var det i ?! Tror ni det gjorde ont eller ? Jag var ju tvungen att inte tappa Alva ! Det var precis efter hon föddes i början av maj och jag har faktiskt fortfarande ont i vissa lägen.:-( Akut ont hade jag i ca 2 veckor och sen var tån alldeles blå och sen grön/gul...

Jag tror jag bröt den eller fick en spricka men var aldrig till nån doktor.

krya på tårna Petra o Mega !

Carina
 

Tror inte man gör något åt det.

Skrivet av  Eva
I P-Os släkt har det förekommit många brott i tåna och inget har gjorts mig veterligen.
 

Artiklar från Familjeliv