Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

tåget till storstaden

Skrivet av Inga-Lill
(Stockholm) på onsdag morgon ska bli spänande att se om det går eller det blir bussresa. Det är inte nog med att stormen blåst kull så många träd här att det mer liknar ett plockipinn än skog, det har börjat att blåsa rejält IGEN i kväll. Om nu tågen går så att jag kommer fram i skälig tid kanske någon har lust med en fika på em? Ska på kurs på torsdagen och tänker försöka "göra" storstaden lite grann om inte det viner för myvket krinf öronen :).
Svar på tråden: tåget till storstaden

Vad har du för tider, då?

Skrivet av  Dupin
Jag är ledig efter 16.15 ungefär (då jag hämtar Erik) på onsdag - vore jättekul att ses!

Torsdag hämtar jag lilla gubben vid tretiden, men då ska vi över till mina föräldrar där han ska vara på kvällen.
Det är nämligen en sån kväll på torsdag när ett gäng från Träffas-sidan ska ut och äta middag - så är du kvar och är ledig kan jag garantera en kul kväll med andra fNare!
(eller aff:are heter det kanske...)

Men, som sagt, onsdag em finns vi - hör av dig!

(Tror att ni har kvar mitt mobilnummer, kanske!)
 

IL

Skrivet av  Eva
Jag skulle jätte gärna träffa dig! Jag jobbar i city. På onsdagen skulle jag kunna antingen på lunch eller efter jobbet. På torsdagen kan jag på lunch, men efter jobbet blir svårt då jag har dagishämtning ute på Värmdö.
 

Artiklar från Familjeliv