Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

MarieRR snälla läs detta inlägg

Skrivet av Ridgebackägare
Vad glad jag blir att det finns fler rr ägare här, jag är helt galen i den rasen och har också 2 st själv inte heller jag skulle kunna tänka mig nån annan ras. Jag skulle jätte gärna vilja veta mer om dina hundar och dig skulle du vara intresserad av lite rr-snack med mig? Kanske via mail? svara här i sånt fall så ska du få min e-mail adress.
Svar på tråden: MarieRR snälla läs detta inlägg

japp, här är jag :)

Skrivet av  MarieRR
Visst är det kul när man träffar på fler med denna underbara ras (är ju inte allt för vanligt liksom) och ofta har man ju en benägenhet att köpa på sig fler efter den första...*ler* de flesta jag känner till har just 2 st.

Har du tikar eller hanar, eller en av var?

Skulle var kul att höras
 

Var bor ni någonstans?

Skrivet av  AmStaff matten
Jag blir lite nyfiken när du skriver att den inte är så vanlig.
Vi bor nämligen i Skåne,i Lundatrakten o här möter man väldigt mycket "Ridgebackar".
Jag känner 3 olika uppfödare bara här i Skåne då.
På träningarna har vi både renrasiga o blandningar,RR alltså.
Är det bara jag som haft turen att springa på alla dessa djur,eller antalet i Skåne är stort?

Mvh. Ella
 

halloj

Skrivet av  MarieRR
jo jag vet just i dina trakter (hela skåne) och även i Stockholm finns det väldigt många RR :).... känner en uppfödare ganska väl där (gör hennes HP) Själv bor jag i Örebro och här hajjar man till varje gång man ser en (förutom de man känner privat förståss) men det kanske beror på att antalet uppfödare på dessa ställen är så många fler än övriga Sverige
 

Nu är min nyfikenhet stillad.imt

Skrivet av  AmStaff matten
.