Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

2 nya familjemedlemmar!

Skrivet av linn
Min dotter har väntat i 2 år på att få en kanin och idag var det äntligen dags att hämta hem den. Anledningen till denna enorma väntetid är att hennes morfar har lovat att hon ska få ha en kanin i anslutning till hönshuset när det blir klart men det där hönshuset blir nog aldrig klart!! Till slut fick vi en jättelik utekaninbur av min sambos lillebror och den släpade vi ut och ställde bredvid det kommande hönshuset.

Buren var så enorm att det kändes fånigt med bara en kanin så vi slog på stort och köpte två. Så nu sitter det två små kaninflickor och mumsar hö i en 2*1 meters bur medan två mycket lyckliga barn står utanför och kikar in!!! (lillebror och jag delade på den andra kaninen).

Ville bara dela med mig av lite bebis-lycka!!

/linn
Svar på tråden: 2 nya familjemedlemmar!

Visst är det härligt

Skrivet av  Loppan
med kaniner:) Hoppas nu att det verkligen är 2 tjejer och inte en av var, för då fylls buren snart:) Mina barn älskar att vara inne hos våra kaniner/marsvin och gosa med dem. Vi har så stor bur att man kan gå inne hos dem.
 

Hihi

Skrivet av  linn
Jodå det är två tjejjer, jag har jobbat i zooaffär i 9 år så det kan jag faktiskt avgöra. Tack och lov!!!

Vi ska snart bygga en enorm ute-bur som man kan flytta runt på gräsmattan åt dem, jättekul!

Ha det gott

/linn
 

Artiklar från Familjeliv