Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suck*

Skrivet av Carro
så trist stämning det har blivit här inne på sista tiden. Är det någon som har tips på något annat forum som handlar om barn och husdjur? Här vågar jag knappt tänka att jag vill fråga något, någon som inte vill bli tilltalad kanske får för sig att jag pratar med henne/honom.

Många här, vissa mer än andra, borde kanske läsa igenom snackreglerna ännu en gång??

Stor kram till alla, och jag hoppas att forumet snart handlar om det som det ska göra!
Svar på tråden: *suck*

Hej

Skrivet av  Mariam2
Har klagat HÖGT till redaktionen,hoppas de tar på sig järnhandskarna och sliter upp ogräset snarast. Jag vågar ju inte säga något snart,antingen feltolkas det eller så läses det inte men svaras arrogant ändå :(
 

*kram*

Skrivet av  Carro
hoppas att detta forum snart används till det som det är tänkt. Förstår precis hur du menar!
 

Snor åt mig kramen och

Skrivet av  Mariam2
tar med mig den i fickan hårt inlindad :) Sedan ska jag rulla cocosbollar lovat dottern det som är o partajar ikväll. Men ville myspysa ikväll,gullungen. Mannen lovade i em att ta hunden (det spöregnade när han gick) så :)

KRAM
 

Kanske någon som vill provocera?

Skrivet av  Anneli
Kan ni bestämma att ignorera den som bidrar med dålig stämning? Ibland vill en person bara gå in och förstöra och tycker det är skitskoj. Kom ihåg att det inte är något personligt mot just DIG. Var rädda om er.
 

Läser endast numera här

Skrivet av  Annica
Och knappt ens det.
Funderar skarpt o ta bort det från mina favoriter.
Trodde djurägare var mer ödmjuka men icke.Där hade jag totalt fel.
 

Ödmjuk?

Skrivet av  Mariam2
Inte jag :) Skämt åsido.Haft brorsan här han jämförde mig med en kameleont :)
 

Artiklar från Familjeliv