Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Aktivitetsövning

Skrivet av Jörn
har jag med mina hundar i dag. Jag skriver C-uppsats och har inte tid med dem så de fick 2 prinskorvar och 2 köttbullar i varsin glasburk som det varit smörgåsgurka i. (De där lite högre burkarna) Min hane lyckades tömma sin burk efter 30 minuter och kom med den i munnen och lade den i mitt knä när han blev klar. Så fort jag reste på mig sprang han till kylen. :-) Han fick ny prinskorv och nya köttbullar i den men då satte hussejävel på ett LOCK på fanskapet!
Nu är han frustrerad. :-)
Tiken ligger i soffan och morrar på hanen för att hon inte lyckats få ut sin ranson.
Svar på tråden: Aktivitetsövning

Åh vad du är elak ;-)

Skrivet av  Amandas mamma
Soya hjärna hade brunnit upp vid det här laget om hon inte fått ut köttbullarna :-)
 

*fniss*

Skrivet av  HelenaD
Jag kan se dem framför mig ;). Ungefär som när jag fick tipset om att trycka in franskbröd i kongen... Inte vet jag vad det var för kong och för franskbröd som de använde så att det blev bra, men lika smal som vår och lika färskt franskbröd var det nog inte. Det blev deg så långt in att inte ens en whippettnos kom åt den och en MYCKET upprörd Laban som inte visste till sig. Brödet ramlade inte ut förrrän dagar senare när det torkat ihop. Stackars lilla hund.

Istället har de sökt kattorrfoder inomhus idag. Massor av småbitar. _Exakt_ alla hittade de tydligen inte, eftersom Kalle någon timme senare misstänksamt plocka bort en konstig grej bredvid sitt tangentbord och med rynkad näsa sa "Men VAD är det här... Det ser nästan ut som... KATTMAT?!" :D
 

Artiklar från Familjeliv