Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Julklappar till husdjuren...

Skrivet av K-line med Jeanna 011226, bf 4/5
ger du det?

Vi har alltid givit våra varsin julklapp och kommer nog fortsätta att göra det. Ett tuggben kan ju aldrig skada och leksaker måste ändå köpas nya eftersom de gamla slits ut.
Svar på tråden: Julklappar till husdjuren...

jag ska ge!

Skrivet av  Theresan
jag ska ge min vovve och mina katter julklappar! :) fick höra förra året "är du inte klok" eftersom jag köpte en hel del.
 

Första julen

Skrivet av  Asolo
med husdjur... Jo, det blir nog ett paket med lite godis skulle jag tro.

Två kakor i paket blev det på Popcorns 1-årsdag nyligen.
 

nope...

Skrivet av  ~johanna~
men de får två jultallrikar, en hos mina och en var hos min mans föräldrar. Det skulle kännas löjligt att ge hundarna saker bara för att... skänker hellre en slant till SOS-barnbyar :)
 

Det var just det...

Skrivet av  K-line med Jeanna 011226, bf 4/5
hundarna behöver ju ändå tuggben, och leksakerna ersätter jag ju bara de som de redan slitit ut/haft sönder...så det är ju inte så att de inte skulle få grejerna i alla fall...men nu får de dem på julafton inslaget i paket istället för vilken dag som helst.

Men jultallrik lät mums...det skulle mina killar gilla :)
 

ja...

Skrivet av  ~johanna~
dom blir riktigt runda om magen på julafton, mina dobbisar liknar nästan två rottisar på kvällen ;) Svärmor älskar att ge dom sina jultallrikar *S*
Lite bortskämda blir dom iallafall.
 

Dom är inhandlade

Skrivet av  UlLi med tre djur och två barn
hunden får två små leksaker och en massa tuggben i olika utföranden allt ligger i en liten söt korg, katten får lite gott godis och de får marsvinet också har dock inte vågat mig på att lägga grejerna under granen då lär dom nog samarbeta katten och hunden för att öppna skulle ajg tro.

får se om jag hittar något mer till hunden när vi åker till göteborg i helgen är sugen på något gulligt plagg eller halsband åt henne som hon kan ha på julafton eller så får hon en fin röd rosett om halsen vi får se.
 

Ja

Skrivet av  Eirene
Jag brukar göra aktiverings presenter åt dem annars så varför inte passa på till jul också? Och sedan att de inte fattar att det är jul, men barnen gör det. Och dom vill att hundarna ska få något på julen oxå.
 

Fast mina två hundar...

Skrivet av  K-line med Jeanna 011226, bf 4/5
rusar fram till tomten (är annars inte förtjusta i främlingar)...så nog vet de att det är jul och att paket vankas från den rödklädda skäggiga tomten :)
 

Givetvis!

Skrivet av  Belle
Alla våra familjemedlemmar får julklapp!
Har köpt en liten söt julstrumpa med en hund på fylld med hundgodis till hunden.
Och varsen liten julstrumpa med katt på fylld med kattgodis till husets hulliganer! :-)
 

Artiklar från Familjeliv