Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Skrattar så jag döööör!!

Skrivet av Christine med Tiger
Köpte en röd pälsboll till Tiger idag. Han hade en liknande i somras som försvann. Det beteende han uppvisar nu hade han även i somras och jag garvar så jag dör av det :oD
Han tar pälsbollen i munnen och går iväg, morrande och fräsande och ser riktigt farlig ut. Begriper inte varför han gör det, men idag skojade dottern med pinnen med fjädrar på och han blev helknasig. Flög inte på oss, utan fjäderpinnen :o) Han morrade och fräste och lät nästan som en liten ilsken hund. Varför detta beteende??
Svar på tråden: Skrattar så jag döööör!!

Haha

Skrivet av  HelenaD
PRECIS så där gör vår hankatt med sina pälsmöss (råttor snarare, för de är stora som hundleksaker) :). Han låter som ett helt litet lejon och det är nästan så att man blir rädd för honom. Han leker nog lejon också skulle jag tro.
 

*asg*

Skrivet av  Pilla
Han _är_ ju ett stort, farligt lejon med ett läckert byte ju! :O) Vår ungkatts byte brukar bestå av de äldre katterna, annars tycker han att han är ungefäår lika tuff som er katt. (Tills han åker på däng av honkatten, då är han inte lika tuff längre. *S*)
 

Han säger...

Skrivet av  Anna E med Viktor -01 och Emma -03
"Den är MIN och det är jag som dödat den, försök inte komma hit och ta den av mig för jag är den store mäktige tigern som tagit sig ett byte!" till er. :)

Han låter för övrigt som en helt normal kisse... ;)
 

Artiklar från Familjeliv