Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har hittat en blyger:)

Skrivet av Monka
Var på Arken och köpte firrar idag, och hittade annonser där med kattungar till salu. Och fastän jag tänkt mig en röd hane, och hittade bild på två rödfräsar så blev det en blyg liten fröken, grå och vit och semilånghårig. Just nu ligger hon bakom soffan och vill inte alls vara med oss, men jag gissar att det löser sig med tiden.
Detta måste vara årets julklapp, jag är så glad så:)
Svar på tråden: Har hittat en blyger:)

Grattis till katten!

Skrivet av  Kajan
Är hon vuxen el fortfarande unge?
 

Hon är

Skrivet av  Monka
18 veckor, så hon är rätt stor. Grå med vita tecken. Hoppas att hon "tinar fram" snart, för hon är verkligen blyg!
 

Jag har en blygis...

Skrivet av  K-line med Jeanna 011226, bf 4/5
vi fick hem enne som 10v gammal hittekatt...illa därann (förfrusna öron och tassar samt mager, skitig och med svullen buk och massor med öronskabb). I början såg vi henne knappt alls, och den enda som fick röra henne var jag. Efter ett par veckor började hon synas mer och mer. Nu när hon är 1 1/2 år är hon kompis med hela familjen och världens goaste katt...men kommer det gäster så drar hon. Vet inte hur många som hoppats träffa på vår katt som fått åka hem besvikna :)
Om någon bor här i typ 3-4 dagar brukar de få träffa henne mot slutet...men klappa och kela...nä de är bara familjen som får göra det.
 

Artiklar från Familjeliv