Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dumma katt :o(

Skrivet av Christine med Tiger
Här går man och köper aktiveringsleksaker och så slarvar han bort alla på en kaffekvart! Har letat över allt nu och han bara sitter och jamar och ser dum ut. Tror nog verkligen att laserpekaren är på sin plats, den har ju JAG koll på :o)
Undrar när alla dessa pälsbollar och möss kommer komma fram??
Svar på tråden: Dumma katt :o(

Kolla...

Skrivet av  Anna E med Viktor -01 och Emma -03
...under soffan. Där hamnar i alla fall alla våra gamla leksaker, både de som tillhör barnen och de som tillhör katterna. ;) Pälsbollar och möss kommer utan tvivel ha fördubblats i storlek när de frotterat sig med dammråttorna...
 

under soffan

Skrivet av  UlLi
under byrån hos oss även under tv bänken och nere i källaren där katten gömmer sakerna. vi har också en katt som får leksakena att försvinna även nu fast han mest får ltie störe grejer som även hunden tål att leka med då hon anars äter upp hans leksaker.

sedan kan man ju även glömma vart man lagt en laserpekare :) oj vad många gånger barnen sprungit och sökt
 

Under soffan, under badkaret...

Skrivet av  Celes
... och bakom en fåtölj har varit gömmor för mååånga leksaker hemma hos oss. Det sistnämnda kom som en chock för mig när jag städade senast och såg att en bunt möss, en boll och några gamla pastarör låg gömda där. *yuk* (ena katten älskar att leka med pasta...)
 

De kommer fram...

Skrivet av  Charlotte
..när du ska dammsuga... Det är inte klokt vilken hög med pälsbollar o dyl som dyker upp då.
 

Artiklar från Familjeliv