Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Halloj!!

Skrivet av Mia m. Simon,Hanna&Daniel
Tror att jag platsar in här, har läst här nu om er i två månader och känner att det ska vara läge att presentera mig lite.
Marie heter jag,kallas för Mia.
Bor med min livskamrat Michael i ett radhus.
Har tre barn. Simon 4 år,Hanna 2 år & Daniel 2 månader.
Så nu har jag landat efter Daniels födelse och ska försöka få ihop vardagen med de små,nu när julledighet är slut. Men funderar mest hur jag ska få ihop det med läggningar. Min man jobbar bara kvällar/nätter, så jag e själv då.
Bor annars i Umeå, är en trevlig norrlänning ler..
Kram från mig ..
Svar på tråden: Halloj!!

Välkommen hit!

Skrivet av  Angos trio
Ango kallas jag och har också tre barn...i ungefär samma ålder som dina; Paulina 4 år, Simone 2½ år och Victor 5 månader.
Mer om oss i min info.

Det där med läggning har jag klurat mycket på. Allt beror på hur era rutiner ser ut vid läggning, men hos oss brukar vi ligga bredvid tjejerna tills de somnar. När jag är själv och ska lägga dem brukar vi ligga i dubbelsängen (jag i mitten) och en tjej på varje sida. Victor brukade sova på mitt bröst de första månaderna när jag nattade. Numera är han ju mer vaken så OM han sover när tjejerna ska nattas så är det inga problem. Är han däremot vaken kan han vara på riktigt bushumör, speciellt när han har sina tre favorittjejer hos sig *ler*. Då blir det genast lite svårare att lägga tjejerna, men det går. De är vana vid Victor och hans bus nu så de kan somna även om han är med.
Ja, det var hur vi gör!

Kramisar
 

välkommen hit

Skrivet av  Myzan & Co
mer om oss i min info,
kramar från oss
 

Välkomna hit:)

Skrivet av  annie m. döttrar 0109&0304
Är en 30-årig tjej från Skåne med två små underverk, 3år,4mån & 20 mån. Ingen trea på g än så länge i alla fall, men visst blir man sugen emellanåt. Grattis till den lille!

Kram A.
 

Artiklar från Familjeliv