Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tänk snart är våren här!

Skrivet av .::Anna & flickorna::.
Jag försöker intala mig det iaf ; ) (Kopierar från en annan sida)

Nu har vi beställt lite kläder till tjejerna från H&M Rowells. Känns lite konstigt att man snart har en 1 åring och en 2½ åring här hemma. Stora tjejer! Nästan iaf.. ; )

Jag kunde bara inte låta bli att beställa likadana kläder till tjejerna! Jag är lite allergisk till att klä tjejerna i likadana kläder som om dom våre tvillingar men ibland är det bara SÅ sött! Jag beställde likadana blusar och klänningar till dom fast i olika färger. Lite häftigt sen i vår/sommar ; )

Förra året gick så hiskeligt fort! Alltså min lilla bebis fyller snart 1 år = O Att ha 2 små har fungerat så bra som det nog bara går. Jag är nog lite smått chockad och jag har nog inte förstått att det nu är 2005... = ) Nu ser jag verkligen fram emot våren och våra nya kläder! *S*

Fler än jag som längtar efter våren? Ljuset? = )
Svar på tråden: Tänk snart är våren här!

Jag klädde mina tjejer lika

Skrivet av  Lena_O
Så länge jag fick, så klädde jag mina tjejer i likadana kläder, speciellt finkläder eller när dom skulle fotas på dagis...

Men det tar inte så lång tid tills dom vill välja själva, så passa på du!

Nu lånar ju mina tjejer mycket kläder från varandra, men dom har helt olika klädsmak när dom köper sina egna kläder och köper aldrig lika. Men helt ok att låna syrrans kläder ändå. :)
 

Hej Anna!

Skrivet av  Sandra m.Sebastian-02 och Izabella-03
Blåser som sjutton gör det, med det är klarblå himmel och sol när man tittar ut genom fönstret, så visst har jag vårkänslor! =)
Har oxå beställt (alldeles för mycket) kläder från H&M... vi åker ju till Lanzarote om 5 veckor så jag behövde fylla på framförallt Bellas och min garderob.
Det är ju svårt att klä min pluttar i likadana kläder, men dom fick iaf samma färger på tenniströjorna =)

Bella blir 13 månader idag, fattar inte var tiden tar vägen? Från en liten bebis till en bestämd ung dam som definitivt är den som bestämmer här hemma *s*
Och det blir nog en trea oxå, kanske redan till våren 2006, fast jag fattar inte hur jag ska kunna älska en till lika mycket som dom jag har ;)

Kram på er!
/Sandra med sovande barn
 

Ah vad mysigt!

Skrivet av  .::Anna & flickorna::.
Alltså med en liten trea till våren! = D Vi vill också men vi får se...

Just nu känns det bara så underbart och roligt med tjejerna! Nu vill vi bara njuta med resor, shopping och bra nätter tillsammans! *S*

(((kram)))
 

Nej men...

Skrivet av  Sandra m.Sebastian-02 och Izabella-03
Varför ska man sova på nätterna för... *s*
Ska bli spännande att se hur det går med vår resa när vi har 2 barn, lär väl inte våga åka med 3 sen... ;)
Klart ni oxå ska ha en trea till våren!

Kram / Sandra
 

Ja det är mysigt!

Skrivet av  Annika m Rebecka 020820 & Lukas 040104
Jag hoppas innerligt att det blir lite sol i vår/sommar.
Tycker hela 2004 var ganska dassigt, regnigt & grått :(
 

Artiklar från Familjeliv