Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tre tätt och hoppas på en fjärde till hösten...

Skrivet av m_json
är det någon här inne som har fyra tätt, våra är det ca 1 1/2 år mellan, 0012, 0207, 0404 och ev 0510*för hoppningsvis*
Svar på tråden: Tre tätt och hoppas på en fjärde till hösten...

jag

Skrivet av  ulrika
har fött flera tätt, mina är födda:
9211
9404
9602
9706
9810 dog i psd 9901
0003
0206
0405

Att ha flera tättisar har nu med facit i hand varit det bästa och jobbigaste jag gjort.
 

*Vinkar*

Skrivet av  ¤ Elizabeth & Yuna 22/9 ¤
Hej där!
Roligt att ni försöker er på en 4:a tätt ;-)

Jag är mamma till 4 guldklimpar, 2 av varje.
Den äldsta är född oktober 2001 och yngsta i september 2004, det vill säga så har jag 4 barn på 3 år !:) Det är det absolut det underbaraste som finns & det fungerar jättebra här! Skulle aldrig viljat ändra på våra beslut för.. jaa, det är verkligen det bästa som hänt oss!

Vi har 10 månader mellan 1:an & 2:an, 10 månader mellan 2:an & 3:an och så är det 16 månader mellan 3:an & 4:an. Jag är måttligt sugen på ytterligare en liten bejjsa(vore ju lite häftigt med en 05:a också) men vi har sagt stopp för tillfället. Fast jag märker att Nicke även är lite sugen på en liten till så vem vet om jag får min önskan uppfylld (min mens har ju ännu inte dykt upp sen Yuna föddes & jag helammar så på det sättet ser det ju inte alls som att det blir en -05bebbe.


Hoppas ni får till det och lyckas med en liten oktoberbebbe:o)
 

coolt!

Skrivet av  Heli
Jag tycker jag är cool som har 2 sedan nov 01, men det är ju en baggis. Blir så verkligt när du fått ditt första ungefär samtidigt som jag. Blir lite avundsjuk!

Får man fråga vad de andra barnen heter? Yuna var väldigt fint.
 

Hejsan!

Skrivet av  ¤ Elizabeth & Yuna 22/9 ¤
De andra heter Sebaztian, Filippa & Theo



Kul med två stycken sen nov01 också:) Vad heter dina små, när är den andra född?
 

Vi har...

Skrivet av  Mia med 4 killar
relativt tätt mellan våra ( tillräckligt för att ha fått frågan om jag hade en del av en dagisgrupp med mig ut... :)
Våra killar är födda 9810, 0001, 0109 och 0307.
Lycka till med 4:an!
 

5 barn 4 tätt..

Skrivet av  ::Hannanon & Frode + 4 till::
1.an är 13 år..Byte av pappa..:-)
2.an kom -98 3.an-00, 4.an -02 & 5.an-04..
 

Tack för era svar...

Skrivet av  m_json
anledningen till att jag undrade var att våra vänner börjar tycka att vi är konstiga men det tycker inte vi, så jag ville bara ha lite bekräftelse på att vi inte är ensamma om detta.
Kram på er alla
 

Förstår vad du menar...

Skrivet av  ¤ Elizabeth & Yuna 22/9 ¤
Här möter även jag många funderingar om vi verkligen har tid,ork & lust osv. Många kommentarer är rätt så konstiga men dessa kommer tack och lov inte från våra nära & kära(de stöttar & peppar oss till 110%)

Maila om du vill; [email protected]

Kram!
 

Artiklar från Familjeliv