Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

..och här kommer jag..

Skrivet av Örebro-Lena
en 29-årig fyrbarnsmamma med minstingen Moa på fem månader. Har tänkt att vara hemma tills hon är runt tre år. Mina stora barn är födda -92, 93 och -96. Var hemma till -97 förra omgången men så skildes jag från de storas pappa och var tvungen att börja jobba. Så kom en liten oplanerad sladdis i oktober och jag var själv under graviditeten men nu försöker vi lappa ihop oss...
Svar på tråden: ..och här kommer jag..

Välkommen Lena!

Skrivet av  Linnean
Kul att du hitta hit. Hoppas det ordnar sig med kärleken!
 

Välkommen säger jag med

Skrivet av  fiffi
Kul med så många nya *ler*
Ska oxå vara hemma till den minsta är 3 år (minst) efter det så får tiden utvisa.
Håller du på att lappa ihop dig med pappan till alla barnen eller? Jag fatta inte riktigt och du behöver ju inte förklara om du inte vill.*s*
 

Det är pappan till min

Skrivet av  Örebro-Lena
yngsta dotter som jag gör ett försök med. Vi var tillsammans i 2½ år innan jag var gravid men så blev jag det oplanerat och så kom en massa saker fram om honom och han i sig ville inte bli pappa igen hans stora barn är 18 och 21...drog och förnekade allt men sen några månader tillbaka finns han med i vårt liv igen och är en helt gudago´ pappa... men vi har lång väg tillbaka...
 

Oki

Skrivet av  fiffi
nu hänger jag med. Hoppas att det funkar och att vägen fram inte har allt för många o svåra hinder.
 

Artiklar från Familjeliv