Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

(Till bla Wotan) Ett sista inlägg....

Skrivet av me + Denise
för att reda ut saker o ting. Har pratat m min käääre bror och som jag skrev tidigare: jag bad om ursäkt för hans del. Enl. honom har han INTE skrivit de andra anonyma inläggen som orsakat bråk, han har skrivit tre inlägg, ALLA med nån slags signatur. Tydligen är två av dem med MIN signatur. Han har alltså inte använt något av era! (bra att veta) Han stöttar hemma-föräldrar till tusen, och de inlägg han gjort var tydligen för att stötta - bla åsa. Visst, jag blev sur precis som vem som helst. Men, bröder vill ju skydda sina syrror. Och Marii - min tös mår bra, tackar som frågar. Jag har faktiskt 3 bröder och 1 syster - en stor familj. Får se om jag å gubben utökar vår egen familj snart...
Svar på tråden: (Till bla Wotan) Ett sista inlägg....

Sköt om er, hemma-mammor (IMT)

Skrivet av  hejdå-kram från me+Denise
,
 

Vad nu då??? Me+Denise

Skrivet av  Marii
Tänker du inte skriva här mer eller missförstår jag bara?
 

Jaså det var brorsan..

Skrivet av  D.S
Har han använt ditt medlemskap när han skrev inläggen eller har han ett eget? Det går nämligen att spåra inlägget inte bara till datorn utan också till medlemmen - man kan se vilket medlemskap som användes när inlägget gjordes. I så fall undrar man hur han fick tag på ditt lösenord?

Menar du att det var brorsan som skrev botteninlägget "Saknar ÅSA men inte dig!!" och de två inläggen med din signatur som tog på sig ansvaret för det inlägget? Varför reagerade du inte tidigare på att nån snott din unika signatur och till på köpet lät dig bära hundhuvudet för ett grovt övertramp? Du kunde knappast undgå att se de två inläggen när du själv skrev ett nytt inlägg strax ovanför där du tog avsked från FN.

Jag skiter i vilket, men fegt är det att inte våga stå för det man gjort.
 

Hoppas att..

Skrivet av  Marii
din bror har bett dig ordentligt om ursäkt och att han ångrar att han bidrog till att sänka stämningen här på sidan..
Skulle i och för sig inte skada om han bad alla här på sidan om ursäkt också för den delen..
Hoppas att allt är bra med dig för övrigt.MVH
 

Artiklar från Familjeliv