Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad ska ni göra idag?

Skrivet av Åsa m Alex`94, Molly`98 o Klara 021129
VI ska bara vara hemma. Tycker det är för varmt för att dra iväg på någonting.
Troligtvis tar vi ett dopp i poolen. VI skaffade en sådan jättepool förra året, men i år har det inte blivit många bad kan jag lugnt säga.

Sedan ska vi baka lite. Det är ju inte alltför ansträngande sedan jag köpte bakmaskinen.

Tjejerna kommer säkert att leka med Min lilla Pony. De ägnade hela eftermiddagen åt det. Klara var med och lekte hur fint som helst och när jag dessutom satte fram 2 små "simbassänger" till hästarna tyckte hon det var ÄNNU roligare.
Alexander hoppas på att få sitta i hammocken hela dagen och bara läsa serier...HA!!

Jag skulle vilja ligga i en solstol med en drink i ena handen och en skvallertidning i andra...Men DET är bara i drömmarna!!
Svar på tråden: Vad ska ni göra idag?

Tja lördag

Skrivet av  Mamma till Denise 98 och Minna 03
fm bakade jag bröd i lergrytan, diskade o bäddade o hälsade på grannen en snabbis medan Minna sov hemma med sambon. Sen efter lunch åkte vi, hela familjen, hem till bekanta som fick bebben #2 för 3 v sen. Där var det FULL fart med DERAS barn. Denise lekte UTE jättefint o sen fikade inne. Minna pillade lite med leksakerna hon. Lungt för OSS. Sen köpte vi grejjer på Ica Maxi och McDonlads. Sen cyklade Denise ute heeeeela sena efm för hon har lärt sig själv att cykla u stödhjul (!!!!)u hjälp. Och jag sprang in till grannen m Minna. Vi satt o degade lite. Sen pulade jag här hemma m sambon (tvättade,dammade mm). Tja...full fart.
Idag ska sambon tvätta bilen ( har stuckit redan)sen ska vi äta lunch och hem till min syrra som flyttat t eget då hon o hennes nya gjort slut....ska ta med hembakt bröd o ny kaffebryggare i present. =)
Badat har vi gjort, både på stranden o på Löga i pooler...men inte dessa dagar....Kram