Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tillbaks efter minisemester...

Skrivet av Åsa m Alex`94, Molly`98 o Klara 021129
...hemma hos mina föräldrar.

Jag hade bara med mig Molly och det vari både skönt men samtidigt MÄRKLIGT att bara ha ett barn att ta hand om. Nu är ju Molly dessutom så pass stor att hon klarar det mest själv.

Mats var hemma med ALexander och Klara och det hade gått väldigt bra. SÅKLART!!

JAg tror jag kommer att göra om denna sortens minisemester fler gånger, för det var välgörande.

ÄVEN om jag har fått en förkylning på halsen nu. Jaja, det ska vi väl överleva.

Idag ska vi slöa och slappa.
Svar på tråden: Tillbaks efter minisemester...

Välkommen hem igen!

Skrivet av  Loppan
Ska sätta mej ner endera dagen och skriva ett mejl åt dej, men jag har lite rörigt för tillfället. Anna fyller år på lördag och det ska ordnas kalas!
Roligt att NI hade det bra på resan!
 

Vad skönt det låter!

Skrivet av  Sussi m Maja + 6 till...
Funderar också på att åka iväg några dagar och ta med lilltjejen bara.

Hoppas förkylningen ger sig snart, krya på dig!
 

Skönt å komma hemifrån lite...

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
men inte roligt å bli förskyld :0(
Hoppas du kryar snabbt på dig!

Själv skall jag på minisemester 21.januari till London på shopping med mina 2 systrar och min mamma,utan man och barn fred.-mand.
Kan nästan inte vänta :0)
 

Åh, lyllos dig...

Skrivet av  Emmanuelle
...som ska till London. Jag har aldrig varit där! Har du varit där många gånger?
Vi planerar att åka dit om något år när barnen är tillräckligt stora. Jag vill så gärna shoppa på Bravissimo och prova alla deras behåar! Brukar beställa hos dom via internet.
 

Har aldrig......

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
varit i Lodon innan så det kommer å bli en upplevelse!!
Bravissimo har jätte snygga bhar,brukar får deras katalog.Hur är dom i storlekerna? normala?
Jätte bra att dom har stora storleker,för det hadde jag problemer med innan :0(
 

Hoppas att ni får roligt!

Skrivet av  Emmanuelle
Angående Bravissimo så tror jag att dom är normala i storlekrna. Har egentligen inget att jämföra med eftersom jag alltid köpt fel storlek (för liten kupa och för stor omkrets) innan jag upptäckte Bravissimo. Jag fick beställa ett par gånger och skicka tillbaks innan jag klurade ut vilken storlek som passar mig.
 

Åh, vad härligt!!

Skrivet av  Åsa m Alex`94, Molly`98 o Klara 021129
Jag är ju ALLTID Londonsjuk och reser dit så fort jag kan.
Sist, i mars/april hade vi med oss Alexander som ju är 10 år och det var otroligt roligt. VI gjorde saker som vi aldrig gjort de andra gångerna vi varit i London.

Hade jag haft möjlighet att klämma in en liten Londonresa i december i år hade jag gjort det. Har varit och julshoppat vid 2 tillfällen i London och det är UNDERBART!!

Ni kommer att ha underbart!

Var ska ni bo?
 

Julshopping.....

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
skulle önska det var då istället,låter underbart!
Har dock mailat Harrods och frågat när rean är,den helgen vi är der e det sista helgen med rea,så kanske man hittar nåt för min plånbok *S*

Har inte bestämt vart vi skall bo,pratar lite om Bayswater,kommer inte i håg vad hotellet heter,men nåt billigt
 

När var det ni skulle åka?

Skrivet av  Sölvi med 6 barn
Jag är också sugen på att åka till London när det är rea...
 

21.januari-24.januari....

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
åker med Ryan Air från Karmöy :0)
 

Artiklar från Familjeliv