Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Än en gång denna enorma trötthet....

Skrivet av anonym idag
...när mitt barn är 1,5 - 3 år....samma visa varje gång....när de börjar klättra,klänga,jaga,dra fram saker 1000 ggr,vicka ur saker,trotsa vid påklädning,trotsa vid nattning...Trodde det skulle bli annorlunda nu, att det bara var första barnet som kändes "jobbigt" i denna ålder...Men det är likadant, å nu har man ju ytterligare barn att sköta....
är anonym för jag orkar inte påhopp just nu...ville bara prata av mig...är trött idag...*drar ett djupt andetag*
Svar på tråden: Än en gång denna enorma trötthet....

kram

Skrivet av  Majsan med Karl 011003 & Ida 031025
Man har verkligen såna där dagar! Jag brukar försöka tänka att fy himlar vilken jobbig dag det här är, antagligen blir det jobbigt imorgon också, men i _övermorgon_ då är det nog min tur att ha en sån där fin mysdag. Sen drar jag också ett djupt andetag. Hoppas du får en bättre dag imorgon och att du får sova gott inatt!
 

STYRKEKRAMAR!!

Skrivet av  Också anonym idag!!
Usch ja, jag vet hur du känner. Ibland är det bara övermäktigt och man vill bara dra ett täcke över sig.

Andas djupt och snart är barnen 19 år och du ska fixa studentfesten...
Nej, allvar...blir det FÖR jobbigt tycker jag du ska prata med din läkare så du kanske kan få hjälp på något vis.
 

Tja...

Skrivet av  anonym idag
det är ju liksom inget som går över heller förrän barnet i fråga är typ 2,5 år...ha,ha...har varit likadant förr...just när det är det värsta klättrandet å klängandet så kommer ischiasen o migränen som ett brev på posten...*ler*...ja.,ja....jag vet ju att det blir bättre sen...
Kram tillbax
 

Artiklar från Familjeliv