Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dagen efter...

Skrivet av Åsa m Alex`94, Molly`98 o Klara 021129
...stora dubbelkalaset för våra 2 tjejer. Molly fyllde 6 år och Klara fyller 2 år imorgon.

VI hade släkt och vänner över på kalas igår eftermiddag. Det var väldigt mysigt och flickorna fick så många fina saker.
Jag tvekade in i det sista om jag skulle sätta upp adventsljusstakar, änglar och stjärnor. I fredags beslutade jag mig iallafall för att göra det och det blev SÅÅÅÅ mysigt. Tända ljus, röda blommor i fönstren, adventsljusstakar och stjärnor i alla fönster samt ljusslingor i träd och ute i uterummet. Varmt och härligt var det!

Klara var artig och glad och tackade glatt för alla paketer hon fick. När hennes fadder ene fadder kom satte han sig på huk och frågade om han kunde få en kram. Jag var säker på att hon skulle vara för blyg men nej då, hon svarade ja och sprang fram och la armarna om honom. HA! Han blev otroligt glad och Klara skrattade.

Bästa presenten enligt Klara var nog en Apa som kan äta på sin banan eller suga på tumme/napp och så pratar den. Det är en "Little Monkey Lost". Hon har varit helt frälst av denna apan i månader nu. Varje gång vi handlar på MAXI så ska hon titta på den och ge den banan. Nu har hon en egen.

Jag kommer att lägga in bilder på vår hemsida så småningom.

Imorgon är det ju Klaras födelsedag på riktigt. DÅ firar vi henne på eftermiddagen med fler presenter och tårta på eftermiddagen.

Svar på tråden: Dagen efter...

Tänker sätta mej och skriva

Skrivet av  Loppan
mejl ikväll och du är med på listan! Får se hur det går bara för Norton har hittat ett virus i datorn och det är så seeeeeegt just nu. Hoppas det reder upp sej!

Ha en fin adventsdag och krama flickorna från mej!
 

TACK vännen!!

Skrivet av  Åsa m Alex`94, Molly`98 o Klara 021129
Mollys ka ha dansuppvisning på torget idag i samband med Julskyltningen. Om jag är vid liv efter det så tänkte jag också sätta mig ner och skriva en bunke mail och vanliga brev också som ligger och väntar.

Jag tänker ofta på dig. Kanske känner du det?

Vår advent har börjat mysigt med tända ljus och god frukost. Nu vilar Klara och de 2 andra tittar på "Barbie och Tiggarflickan" som tv5 visar idag. JAg ska gå och duscha. Kanske på tiden eftersom klockan är över 12...hihihi!!
 

Artiklar från Familjeliv