Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Annette

Skrivet av
Ett litet rop på hjälp, hoppas du läser här.
Hur/vad gör man när man kommit in på handikapplistan??? Hur skriver man in en
presentation mm ??
Camilla (icke datavänn.)
Svar på tråden: Annette

Jag vet om det är kanalens lista du menar!

Skrivet av  Lee
Du skriver en presentation och skickar den till
[email protected].
Om det är en annan lista så hör av dig jag vill isåfall veta mer.
Annars ses vi på listan
 

Nej vi menar [email protected]

Skrivet av  LottaX
som Anette introducerat här på föräldranätet. Jag hjar själv varit inne och lyckats bli medlem, men kommer inte iuhåg hur jag gjorde. Sedan har jag skrivit något mail som inte kommer in av någon anledning som jag inte vet.

Har denna listat bara kilat förbi dig?

Hoppas allt är bra med er - här är det som vanligt full rulle. Undrar om Elin och Emilio är lika i sina rörelser. Har han atetos? Har han knapp i magen? Kan han prata? Vi kan ju maila på annat höll.

Kramar från Lotta & Co
Ps- vi syns väl på någon annan lista? Har du skrivit på kanalens? DS
 

Lotta X jag mailar dig i helgen ! (IMT)

Skrivet av  Lee
.
 

Kul - jag har äntligen svarat..

Skrivet av  LottaX
..för jag packade upp datorn i går kväll.
Hoppas allt är så bra det kan med er.

Kram Lotta
 

Lotta X

Skrivet av  Carina
Dina mail har kommit till listan. Du borde själv ha fått dom i din mailbox. Har du problem så hör av dig igen så ska jag försöka hjälpa dig om jag kan.
 

Jo jag har sett det!

Skrivet av  LottaX
Kul att det funkar i alla fall. Nu börjar jag förstå lite bättre i alla fall.

Tack & & hej & kram
LottaX
 

Så här gör du

Skrivet av  Annette som är Carina
När du får mail från handikapplistan så kan du klicka på länken http://www.egroups.com/group/handikapplistan eller det står nog något liknande. Då kommer du fram till en sida där du trycker på My Space då är du inne på medlemssidan. Därifrån kan du sen välja Post new messages (tror jag) det är så lätt att säga men det är ju lättare när man är på sidan. Där kan du även se tidigare inlägg. Glöm inge att lägga till sidan i dina favoriter så hittar du dit snabbare. Hoppas att det blev till någon hjälp. Annars så hör av dig igen. Jag ska ju säga att jag inte heller är så värst datavan. Är du medlem på listan eller?.. Om inte så är du varmt välkommen även andra är välkomna in. Lycka till.
 

Tack

Skrivet av  
Ska genast in och prova. Medlem tror jag att jag lyckats bli men sen tog det stopp.
Camilla
 

Hur gick det??

Skrivet av  Carina
Fick du rätt på det eller? Nu måste du prova att skriva något på listan för att kolla om det är OK. Jag väntar på spännande resultat.
 

Det måste vara något fel på datorn (fniss).

Skrivet av  
Klickar jag på My space kommer jag till en sida
där det står : Starta ny e-grupp ?!?!?!
Har jag hamnat rätt eller är det fel på "datorn" ?
Camilla
 

Artiklar från Familjeliv