Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

deppad...

Skrivet av linda-28
Tilda ska operera skallen på ons men nu har hon haft luftrörskatarr i 1½ mån o lunginflamation (virus)2 veckor... trodde hon var på väg att bli bättre men nu är hon sämre igen *suck* o hade feber idag, hoppas det inte blir värre.. men ser inte ut som om det kan bli nån op då ju o vi som redan väntat så länge. Måste hon vara sjuk hela tiden??? Känns lite motigt nu, kände bara för att beklaga mig lite... Får ta nya tag det är ju nte mkt annat att göra :)
*kram* till er alla
Svar på tråden: deppad...

Kram Linda!

Skrivet av  Ullet
Det är så tråkigt att hela tiden skjuta upp det man sett framemot. Tyvärr är det nog vanligt med våra barn men det är en klen tröst om det ens är någon tröst! Stackars er! Jag tänker på dej! *gigakramar* Håller på med mail, kommer vilken dag som helst nu! Pussa Tilda från mej!
 

så trött nu :(

Skrivet av  linda-28
tack för stödet :)
Vi har som vanligt haft otur... Var en jobbig inskrivningsdag men det ela slutar med att vi får veta attvi har ehaft en helt oerfaren kardiolog som har gett oss helt felaktiga besked. Han sa att skallen skulle göras först. När vi var i lund kollade narkosläkaren upp det med en annan kardiolog. O det blev stoppa operationsplanerna. hade de sövt henne hade hon kanske inte klarat det. Hjärtat måste göras först. Hon har inte luftrörskatarr utan det är fukt o vätska pga hennes hjärtfel. Detta hade hon när vi var på koll av hjärtat senast men då sa hjärtläkaren jaha... o höll med om att det var luftrörskatarr. Hon har fått mindre medicin än vad hon behöver o hjärtläkaren tyckte nästan att det var onödigt vi gav henne nåt det var typ: jaja tror ni att det hjälper. Hon har förstorade kärl i lungorna, hjärtat har växt o hon är på väg att på hjärtsvikt :( O jag som har trott på luftrörskatarren, har ju varit inne med henne flera gånger under tiden :(
Den nya läkaren verkr i allafall bra han såg till så att hon får tid att operera hjärtat den 26e nov o sen skall skallen göras innan januari är slut.
BAra att samla krafter igen. Så jobbigt att vänta, hoppas, få olika besked och att hela tiden leva med oron. MEn det är väl bara att vänja sig...
Tack o lov att hon är så pigg o go o gla :) Längtar bara tills allt är klart så hon kan få må bra :) Inte för att hon lider jättemkt men det är ju helt klart märkbart...
behövde bara skriva av mig lite *ler*
sitter o hänger på mailen o vänar *skoja*
hoppas allt är bra med er :)
 

Artiklar från Familjeliv