Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Här var det tomt ...

Skrivet av Susanne / redax
Är det så att alla ni som har barn med flerfunk.hinder håller till i grupper för mer specifika funktionshinder?
Svar på tråden: Här var det tomt ...

Det är nog så

Skrivet av  MammaMia
Att vi gör det. Jag skrev samma svar till dig på Barn med rörelsehinder. Se även mitt svar där.
 

Tack för info

Skrivet av  Susanne / redax
Vi kommer antagligen att ta bort både detta snack och Barn med rörelsehinder, för det är så lite aktivitet i dem.

Idag har vi lagt upp Shuntar och hydrocefalus, för er som vill snacka där.
 

Jo

Skrivet av  Roffe
Jag iaf. försöker hitte rrätt i grupperna men saknar en grupp för små och mindre kända handikapp!
 

Jag letar också tillhörighet

Skrivet av  Katta
Har en dotter med Rett syndrom som ju just tillhör de små och mindre kända handikappgrupperna, som du skriver om. Kanske kan det vara en bra idé att ha en sådan snackgrupp?!
Hälsn
Katarina
 

Nej

Skrivet av  LisaFia
Hej
Ta inte bort detta snack... Själv har jag en dotter med en ovanligt syndrom och jag hör inte hemma någonstans. Eller nästan överallt beroende på hur man ser det. Min dotter har motoriska problem, är dövblind, hon har knapp, ledproblem, klumpfot mm. Men just att ha flerhandikapp gör att det är bra att ha en sida att skriva på när det gäller den problematik som det innebär att ha ett barn med flera problem. Så snälla, lägg inte ned även om aktiviteten ibland kan vara låg. När tiden räcker till för oss med barn med mkt problem vänder vi oss gärna hit...
 

Artiklar från Familjeliv