Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi mår bra!

Skrivet av jonathan
Trots allt mår vi bra,solen skiner och allt kan bara bli bättre.Söndag får vi kanske åka hem.
vi ser fram emot att träffa alla.
Svar på tråden: Vi mår bra!

Vi tänker så mycket..

Skrivet av  mammaHA
..på er!Eftersom du skriver på f-nätet igen så verkar krafterna vara tillbaka för dig!Det måste kännas jätteskönt att operationen är över.Hur mår Jonathan?Hoppas allt blir bra med han.Hinner ni vara med på lek&r någon i maj eller?När ni återhämtat er så måste vi träffas!
 

hej

Skrivet av  minette
jag hoppas att ni fått komma hem nu när jag skriver..har jonathan haft feber ??är det följd efter op? eller har han blivit sjuk utöver op??du ska veta att det är många tankar till er härifrån ..jag hoppas att han mår bra nu,,men frisk intyg till dagis har jag aldrig hört talas om ,,,det är väl ändå så att man skickar inte ett barn som inte är kry till dagis,,litar dom inte på erat omdöme,,jag skulle nog ha blivit arg över en sådan förfrågan.
nä jag hoppas ni är hemma
många kramizzar/minette
 

hemma!

Skrivet av  Jonathan
Vi kom hem måndageftermiddag.Det tar några timmar hem eftersom jag vill ha ett stopp på rusta m.m.
Febern vet vi inte var den kommer från,min tanke är att han kanske alltid har högre temp på e.m.eftersom han alltid har bakterier i urinen.Man tar ju inte temp hemma.
Vi hörs!