Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu ska vi ut och campa..

Skrivet av mammaHA
..till midsommar och det ser jag fram emot jättemycket.Att vara hemma året om i 4 år kräver miljöombyte!!Det jag gruvar mest för är om min dotter kommer att sova.Hon älskar husvagnet men har svårt att sova av alla nya intryck som hon får.Fast campingen har hon varit på tidigare och husvagnet är inte nytt för henne.Så jag hoppas att det går bra.Glad midsommar till er alla mammor(och pappor)som kämpar med era funktionshindrade barn.Jag är glad att ni finns här på aff!
Svar på tråden: Nu ska vi ut och campa..

trevlig midsommar

Skrivet av  minix
hej jag vill bara önska er en trevlig midsommar,,ska ni långt bort med vagnet??
hur som helst så hoppas jag att solen ska lysa på oss alla,,
kramizzar/minix
 

helgen har varit super..

Skrivet av  mammaHA
..A är så lugn i husvagnen,inget gråt och gnäll.Har faktiskt ochså sovit bra!Hon stortrivs.Kanske för att det är litet,inte vet jag.Det var så kul att få leka med leksakerna,i vagnen, som hon inte ha sett på hela vintern.Vi har varit i sk-eå.Däremot hände det en sak som INTE får hända.Jag trodde A var med pappan,och han trodde A var med mig.Hon var försvunnen.När vi hittade henne var hon några meter från en stor väg!!!Vi blev så rädd,jag skakade flera timmar efteråt.Eftersom hon inte pratar så är det ju svårt om någon hittat henne,hon kan ju inte säga var hon kommer ifrån.Det får inte hända igen.Har många gånger tänkt att skriva på hennes hand att hon är funktionshindrad och tel:nr.Det måste jag göra nästa gång.Hoppas din helg varit bra!
 

helgen

Skrivet av  minix
hej vad hemskt det måste ha varit för er nackhåret reste sig när jag läste om lillans äventyr,,min bror pratade inte förståligt föränn han var 8år så mamma hade adresslapp på honom ,,det kanske skulle vara något??men det var skönt att inget hände och att ni har haft en skön helg förutom lillans äventyr..
vi har haft det så skönt i helgen bara slappat pojkarna (mannen och sonen)har varit ute och kört krossare nu har ju den stora pojken(mannen) skaffat sig en krossare själv
så jag har legat och solat och haft det skönt,,
 

Artiklar från Familjeliv