Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

husvagn

Skrivet av Jonathan
Roligt att det gick bra för er att campa.
Vi funderar också på att åka iväg, men orkar jag?
Allt är ju lättare hemma, bara att han ska bajsa och kissa är en utmaning i husvagn.
Men det blir nog att vi åker om 2 veckor,huvudsaken att vädret blir bra, annars blir jag(vi)tokiga,6st. i vagnen kräver sol.Jonathan har gjort op. på tungan.
Ha det vi hörs!
Svar på tråden: husvagn

Semester..

Skrivet av  mammaHA
..behöver man,tycker jag.Hemifrån!Fastänn det är mycket jobb att vara i husvagn så kopplar man på något sätt.A älskar att var i husvagn.Jag ochså.Men min man har väl inte så stort intresse av det.Så när han börjar om att jobba så ska vi fara en vecka och campa-själva!Bara jag och A.Då myser vi!!Trevlig sommar!Hoppas op av tungan gick bra!
 

bara bra!

Skrivet av  Jonathan
Operationen gick bra, jag lämnade honom sovandes och efter 40 minuter fick jag komma till uppvaket
Sen sov han där i 3 timmar, så det tog ändå hela dagen innan vi var hemma.
Det kan tydligen bli så om man får ett sår på tungan som sedan blir infekterat.
Vi längtar tills det blir badväder, om det blir det i år?
god natt!
 

Hoppas ni får en bra semester..

Skrivet av  malla
..själv ska jag åka på läger en vecka med min son. Vi lämnar min man och systrarna hemma och ska ha hur kul som helst hoppas jag. Eftersom jag snart ska ha nummer fyra vill jag ta tillfället i akt att bara vara med sonen . Vi tar dock med en av assistenterna som får vara lyftkran *hihi*. Min erfarenhet är att dessa våra ungar, precis som alla andra ungar, gillar semestrar och känner att de slipper kraven på sig att åka till sjukgymnast/logoped/arbetsterapeut/läkare/fan och hans moster och bara kan koppla av och vara barn. För det tror jag att de och vi behöver ibland. I morgon ska vi försöka oss på konststycket att åka till Liseberg så får vi se hur det går...
 

Detsamma!

Skrivet av  mammaHA
Hoppas att du och din son får en trevlig semester.Jag håller med dig,jag tror ochså att våra barn känner att det är semester från allt.Jag tror dom märker det på oss föräldrar ochså!Åhh,den som ändå fick åka till liseberg...Ni verkar ha nära dit,det kan man inte säga tt vi har,suck(norrbotten)Trevlig sommar och lycka till med nr:4.
 

oj vad bra

Skrivet av  minix
hej vad skönt att allt gick bra med lilleman jo nog får det snart bli lite sol och värme här,,det är ju nästan typiskt då man för en gångs skull är ledig hela sommaren så då blir det en skitsommar
 

Artiklar från Familjeliv