Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

mona

Skrivet av Linda o Kevin 040312
vad hände med träffen? eller har jag missat nåt? :-)
Svar på tråden: mona

Nej...

Skrivet av  Mona
...du har inte missat nåt, jag har inte fått tag i Sandra än...?
Jag har mailat henne och väntar på svar....

 

okidoki. :-)

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
kevin fick sin skena igår...ett himla på å av kommer det bli visst...igår o idag ska han ha AV den 2 timmar 3 gånger om dan, o på hela natten...from imån o 2 veckor framåt ska han ha AV den hela dan...UTOM 2 timmar då han ska ha den på, o hela natten på...jaja, man övar ju sej o ta av o på den nya skenan ,men den ser ut som en förra nästan.

hur går det för lilja? inte krypit ur gipset ännu? hur gick det i stockholm? var hon kinkig efter operationen?
 

Idiotläkare, idiotläkare, idiotläkare...

Skrivet av  Mona
Kan man ha det som rubrik utan att låta alldeles för omogen....? =(

Vi har ju bytt läkare från en i Västervik, till en i Linköping.
Anledningen till bytet är att vi inte tycker att V-viksläkaren KAN sitt jobb, när det gäller klumpfötter...
Han redresserar inte tilltäckligt, och släpper när Lilja trilskas, och han lägger dessutom för lösa gips - så Lilja har glidit ur hans gips många gånger...

När vi bytte till Linköping sade den läkaren att "höger foten (den dåliga) börjar vi om på!"
Jippi.......... =/

Men så var det hög tid för hälsenekapning, och det skulle ske så fort som möjligt.
Vår nuvarande läkare har alltid varit med när vår gamla läkare har opererat, jag antar´att han blir utbildad, eller hur man ska säga...

Men när Lilja skulle opereras så var det BARA den värdelösa läkaren som skulle vara där. Vi tänkte som så att "Okej... Han är dålig på att gipsa... men det kanske går bättre att operera. Hon är ju ändå sövd, då måste han väl kunna lägga gipsen ordentligt...!"

Ja, tjena....

På uppvaket lade vi märke till att tårna hade åkt upp en bit, och sköterskorna tillkallade läkaren som sade typ "Ojdå..." "Vi får väl hoppas att det sitter..."

"VI FÅR VÄL HOPPAS"!!
SÅ ska väl för sjutton inte en läkare säga!!

MEn det gjorde det ju inte...
Två timmar senare så låg Lilja där i sängen och viftade glatt med sitt blodiga ben...

Då ville jag bara gråta....

Men annars gick det bra!
Hon var sej själv efteråt och så.... =)
 

va?!?!??!!

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
varför fick ni inte reda på vem som skulle operera henne? jag tycker ni ska TOTALVÄGRA att han ska behandla henne...vet du fler föräldrar som är missnöjda med honom?? skandallöst ju!!! jag hade varit rosenrasande...

opererade hon båda fossingarna eller?
 

Linda

Skrivet av  Mona
Ja, alltså, det där var ju droppen! Nu litar vi inte på honom överhuvudtaget!!
Tänker "skvallra" för vår nye läkare oxå, att han inte lyckades, tycker att han bör veta det, eftersom det är han som utbildar honom....

Jo, Sandra hade honom... samma erfarenhet som vi tyvärr. Fast Erik hade ju inte honom så länge eftersom de bytte läkare, de med...