Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Operationen avklarad!

Skrivet av Mona med Lilja
Nu är Lilja och jag hemkommen från operationen.
Vi åkte in 29/12 och fick komma hem på självaste nyårsafton.
Vår läkare var mycket nöjd med resultatet, och jag hoppas att vi kan gå framåt i hennes behandling nu...!

Jag vet faktiskt inte exakt vad det var för operation, men han gick in på insidan av foten och kapade nog nån ledkapsel och bökade med lite fler saker.
Han fick upp foten så att spetfoten är ett minne blott och fick även en utåtrotation som han var väldigt nöjd med.
Nu ligger tårna på en fin rad bredvid varandra som de ska, istället för att stortån pekar rätt upp.
Förhoppningsvis rätar kurveringen på underbenet ut sej nu oxå, när det inte är så stramt...!

Vi ska tillbaka om 10 dagar för omgipsning, åh, jag är så spänd på hur foten ska se ut!!

Sandra o Linda! Ska vi träffas innan den tionde nurå?? =)
Svar på tråden: Operationen avklarad!

åh vad kul!!

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
grattis till er!! håller tummarna för att hennes fossing är bra nu. :-)

date innan den 10e? nu i veckan då alltså? det går väl bra för min del. har inte alltför mycket inbokat...
 

vad roligt

Skrivet av  veronica o wiggo-03
att operationen gått bra. berätta gärna hur det är när ni gipsar om. jag förstår att ni kommer att vara pirriga då ;o) jag är alltid pirrig när vi ska på återbesök med wiggo.

kram till er!
 

hej mona

Skrivet av  Sandra&Erik
Kul att det äntligen blir av på torsdag!!
Jag tar med en kompis och hennes dotter om det är ok. Hennes kille ska hjälpa Fredrik med huset och jag hade lovat att hålla henne sällskap på torsdag.
Hoppas det är ok.
Vi ses på torsdag
Sandra