Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

BEA ÄR UNDERBAR !!!

Skrivet av rörd av tacksamhet
Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är över din hjälp. HAr ställt samma fråga på flera pc siter och ingen har lyckats hjälpa mig. Med två enkla klick flög nästan 900 mail åter in i min inkorg och skickat och jag satt där med tårar i ögonen...Mailen innehåller bla ett år av tätt mailande med ett par väninnor om mycket speciella och känslosamma saker och du ska veta att vi båda är dig evigt tacksam. Vill skicka dig en STOOOOOOOOR KRAM ! NU ska mailen sparas på annan plats och brännas ned för all framtid !

DU ÄR BÄST !!!!!!!!

Hon med den försvunna mailen.
Svar på tråden: BEA ÄR UNDERBAR !!!

Det var så lite så

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Jag vet hur det känns när man sitter där utan filer man så hett behöver/har känslomässig anknytning till.

Ett tips är att stoppa all kommunikation du vill spara i en särskild mapp och sen gör du backup på den mappen. Bränn ut det på ex. CD.
 

Instämmer!!! +Idé

Skrivet av  Ragnhild
Bea har i många år ställt upp här och gett suveräna svar. Jag har för mig att vi en gång här föreslog att Bea skulle kunna öppna en sida för support och ta en liten slant betalt. Det skulle ju kunna funka som när man betalar annons på Blocket eller nåt, man ringer ett nr och slanten dras på teleräkningen.
Bea lägger ju ner massor av tid på alla frågor här och jag skulle med glädje betala. Hon har hjälpt mig flera gånger och jag är så himla tacksam.
En bra idé värd att upprepas tycker jag.

God Jul Bea - och alla andra!
 

Artiklar från Familjeliv