Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Varför ändras ej färgen på lästa inlägg i Mozilla?

Skrivet av jijel
Någon som vet? Alltså, varför blir inte de inlägg man precis läst i Snack ljusblå (istället för mörkblå) som i Explorer?

Det är kanske inget jätteproblem, men det är en funktion jag gillar och om det är något som kan åtgärdas vore jag glad såklart...
Svar på tråden: Varför ändras ej färgen på lästa inlägg i Mozilla?

Ingen aning

Skrivet av  på besök
men för mig som sitter med Netscape ändras färgen först när jag laddar om sidan, gör det inte ens det för dig?
 

kan vara för att

Skrivet av  Trillian
a.visited (besökt länk) står före a (länk) i style. a borde stå före... det funkar iaf på andra sidor. Det finns felkodningar lite här och där på aff.
 

Ladda ner

Skrivet av  Latmask
FireFox istället. Där finns inställningen för att lästa mejl färgas. Kommer inte ihåg om det finns i Mozilla...

Däremot får du göra "refresh" för att det ska färgas. Kanske är det så du får göra i Mozilla också? (Orkar inte öppna upp Mozilla, så du får testa själv.)
 

Den funktionen

Skrivet av  Trillian
är likadan i Firefox som i vanliga Mozilla. Man måste ladda om ramen för att få färgen på besökta länkar ändrad... det finns ett par mycket enkla felkodningar här på AFF som supporten har fått meddelande om, men det har inte gjorts något åt det.
 

Ok. Tack för era svar :o) imt

Skrivet av  jijel
 

Artiklar från Familjeliv