Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Aase...

Skrivet av Sofia med Saga 7/8
Jag misstänker att det är M´s mamma. Jag satt och läste runt lite och såg din signatur här. Det är Sofia (från dagis) som skriver, kan ju inte låta bli att undra hur det går för M nu i skolan? Hur mår han? Som du kanske förstår på sign. så blev det en liten tjej för mig. Hoppas att ni har det bra.
Svar på tråden: Aase...

Nämen HEJ!

Skrivet av  Aase
Jo "lillebror" trivs jätte bra i skolan. Du vet kanske att han är flyttad till Broskolan i Fruängen. Jätte bra skola med en fantastisk personaltäthet (i princip 1 vuxen på 1 barn).

Den unge mannen har mått ovanligt bra sedan oktober då vi började med en ny medecin (innan dess mådde han sämre än han någonsin gjort). Den gjorde kanske inte så mycket för krampfrekvensen men han MÅR så otroligt mycket bättre. Utvecklingsmässigt har det väl inte hänt så mycket....eller jag vet inte. Han har forfarande nästan inget språk, använder blöja, sover fortfarande inte på kvällarna (bortsett från kramperna nattetid) men ändå så händer det massor med saker. Det är bara det att de inte går att mäta. På sistonde har jag också tänk på att jag tycker att han SER yngre ut än sina 6 år. Men jag vet inte man kanske bara lurar sig på detta med språket.

Hur går det för er? jag hoppas verkligen att du råkade hamna på den här sidan av "misstag". Jag visste att du fått en dotter för lokaltidningen är den enda tidning jag läser efter att jag slutade pendla in till sta´n och dessutom är jag ibland så otroligt nyfiken så jag var tvungen att fråga de som visste :-)!