Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Säger upp mig

Skrivet av Linnea
Nu orkar jag inte mer!!! Sonen har haft en hyfsat bra period på några veckor med bara ca 5 anfall per dag då han ramlar/sjunker ihop och blir lite frånvarande. Men nu är det kört igen. Nu har han 25-30 anfall på vaken tid, de blir kraftigare och håller i sig längre. Igår spräckte han ögonbrynet för 37:e gången eller så. "Mitt dumma huvud" säger han och bankar sig själv i skallen.
Igår när han somnat satt jag bara och grät. Alla rnt mig säger att jag är så stark och att jag klarar mer än vad de någonsin skulle gjort. Men jag vill inte vara stark. Jag vill bara skrika, kasta saker i väggen och låta någon ta hand om MIG!

FAN! Jag säger upp mig som mamma!
Svar på tråden: Säger upp mig

många kramar från mig!!

Skrivet av  Ann1 med pontus-02
Vet hur det känns! snacka om att åka bergochdalbana med sina känslor! ena sekunden mår dom ganska bra för att sedan få ökade kramper igen då åker man själv ner i avgrundshålet, för att man lider så mycket med dom. men du säg inte upp dig ta tjänstledigt ett tag istället! *S* om ändå det gick.
Ta hand om dig många kramar härifrån!
Ann1 m pontus-02
 

okej då *L*

Skrivet av  Linnea
Tack Ann1!
Jag kan väl tänka mig att ta tjänstledigt ett tag... om jag kunde. Idag kommer det en tjej från avlösarservice och hälsar på, om vi gillar varandra så har får jag snart tillbaka mina 6 lediga timmar varje vecka. Håller tummarna.
 

Hej Annette!

Skrivet av  Aase
Hur går det för dig? Jag har jätteångest över att jag inte mailat på så länge men det har varit "lite" rörigt här på sistonde med Marcus operation och mycket i både min och de äldre barnens skola. Ska absolut skärpå mig!

Ha en glad påsk på dig!
 

Hej Åse!

Skrivet av  Ann1 med pontus-02
Här är allt ganska lungt, förutom att Pontus är inne i en gnällperiod igen, kommer alltid tillsammans med ökade anfall. Hur har det gått för Marcus? är så nyfiken! kram på er och glad påsk!
 

Artiklar från Familjeliv