Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Idag har vi hälsat på det nya dagiset

Skrivet av Andrés mamma
Nu har vi kommit på plats på "våran" nya ort och André har fått dagis plats from 10/1-05 så i dag passade vi på att hälsa på det nya dagiset.
André gjorde sig ganska snabbt hemma och lekte vilt i kuddar och annat som fanns i den stora leksalen.
Tror att han trivdes bra där man fick härja av sig lite. det är ju lite trångt hos dagmamman när man är i hemmet. Vi kom ganska sent på dagen så många barn hade gått hem så det var lagom många där och det var ingen som direkt tittade ut André utan de lekte som om det aldrig har gjort annat :-)

Jag gav personalen info. om André och hade själv suttit och skrivit ner ett brev om hans språk,humör och vad han är bra/dålig på både motorik och språk utveckling.

Jag tror att de tyckte det var bra och jag skickade även med logopedens sammanfattning om honom och vad han behöver träna på rent språkmässigt.
Det känns bra och jag hoppas att den känslan stannar kvar. Vi sa att vi skulle komma någon/några fler gånger före inskolning för att hälsa på.
Svar på tråden: Idag har vi hälsat på det nya dagiset

Roligt...

Skrivet av  wildhearts
att det första besöket gick så bra! Då går säkert resten bra också *håller tummarna*