Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God fortsättning på året!

Skrivet av NillaN m. M99 å L03
Måndag......vanlig måndag, ev. åker Pirre & jag till Sthlm idag, till hans företag & skriver på lite papper, barnen ska vara med min mamma, hemma hos henne, det blir mycket bilfärd annars.Sen i veckan står det Bio för Maddis del, Disney on ice, Enköping & hälsa på min mormor, kompisar från Värmdö kommer över.. lite smått å gott.. nåt händer iaf....
Sånt e kul.
Vad har ni för planer för veckan?
Svar på tråden: God fortsättning på året!

God fortsättning till er också!

Skrivet av  Anina & Steffen
Oj vad mycket skoj ni ska hitta på.

Här händer det inte så mycket.
Steffen är på dagis idag, imorgon och på onsdag.
Tänkte ta lite tid till att vara med enbart Martina. Idag blir det inte så mycket eftersom jag har en massa ärenden som måste uträttas. Men imorgon hade vi tänkt åka till stan och shoppa lite.
På onsdag ska vi vara riktigt onyttiga. Morten och vår kompis är så störtförtjusta i smörgåstårta. Så vi ska äta det på onsdagskväll.

Tänkte kanske åka upp till Göteborg på torsdag.

Någon som kan träffa oss där???
Ska ringa till Fia med Viking och Saga och så hade jag tänkt ringa till Åsa med Erik och Axel.

Sen så har vi inte planerat något särskillt. Kanske ta barnen och åka till badlandskapet i Borås, vad vet jag.
 

vi ses gärna på torsdag

Skrivet av  åsa med erik 99 o axel 031210
såg att du hade ringt idag men vi var ute o handlade lite mat jag o barnen
hör av dig igen

kram
 

God Fortsättning!

Skrivet av  Anna m Linnéa 30/7
Jag sitter på jobbet och kollar nätet lite.
Ska jobba måndag och tisdag sedan är jag ledig till nästa tisdag. Skönt!
Pelle och barnen ska på bio idag och simhallen imorgon.
Trettondagsafton ska vi fira med svärföräldrarna som var i Holland över jul. Då blir det julklappar igen för barnen:)
 

Tack detsamma

Skrivet av  Anette m.Oliver&Hugo
Det låter som en kul vecka för eran del. Vad ska ni se för bio med Maddis?

Hos oss händer inte så mycket.
Jag låg däckad i feber igår, idag feberfri?! men lite matt.
Jocke och Oliver har precis gått iväg och åkt lite skridskor, jag passar på att sätta mig här litegrann och Hugo han försvann upp på Olivers rum=gör antagligen bus!

Resten av veckan har vi inte så mycket planerat heller, ev badhus någon dag, mer skridskor etc.
Vi är hemma hela familjen hela veckan, det är iaf skönt!
 

God fortsättning!

Skrivet av  Dina m Alice 99 & Valdemar 02
Vi kom hem igår efter att ha varit i Skåne hela jul o nyår. Barnen är hemma från dagis hela veckan, Pontus och jag turas om att jobba. Känns ganska skönt att få "landa" lite för deras del innan det är dags igen med tidiga morgnar osv...vi behöver vända dygnet med tanke på att de nu är uppe till sent och sover som stockar till 9...

Vi hade nog tänkt att bara ta det lilla lugna i veckan, ev nån utflykt och på söndag ska vi på Disney on Ice. Tack förresten för svaret om platser, jag hann åka iväg och sen blev det inte av att jag surfade in. Vi går kl 15, ska bli jätteskoj och det känns ju bra att platserna verkar bra.

 

Tack detsamma!

Skrivet av  Jeanette m Edwin -97 & Olivia -99
Jag njuter i fulla drag av att ha ledigt en hel vecka till. Hittills tycker jag det har varit hektiskt på lovet med jul, åkande till svärisarna och sedan nyår. Nu ska jag koppla av.

Idag har jag varit och fikat med en jobbarkompis + en fd jobbarkompis. Vi satt och pratade i över tre timmar. KUL! Nu har Andreas och jag precis varit och veckohandlat. Imorgon ska vi på 7-årskalas hos barnens kusin. På onsdag är vi bortbjudna till goda vänner på kvällen. I övrigt ska vi bara slappa, spela spel, kanske till ishallen eller simhallen nån dag.

Ha en bra vecka!
 

Tack..

Skrivet av  Linda ,David o Adam
detsamma!!
Låter som ni ska ha en mysig och rolig vecka!
Jag har haft min lediga vecka nu och var åter på jobbet idag. Det var såå skönt att vara ledig en hel vecka, vi badade, skidade och åkte skridskor bla den veckan!
Pojkarna är givetvis lediga även denna vecka eftersom gubben jobbar som lärare och inte ska på jobb förrän 10 januari. Vad dom skall hitta på är jag helt ovetandes om :-)!
Annars är det ju ledigt på tors och då är vi bortbjudna på middag, skönt med 4 dagars vecka iaf att mjukstarta med!
 

Detsamma

Skrivet av  Jenny med Michelle-99 och Leo 22/6
Här är M ledig hela veckan så det ska lekas en hel del med kompisar.På fredag ska vi också på Disney on ice annars är det lugnt,inte i närheten av er händelserika vecka ... *L*
Kram
 

Tack detsamma!

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.34
Vad roliga planer ni har :-) Anders är ledig denna veckan också, sååå skönt :-) Igår var Victoria hos Linas Elin hela dagen och lekte, och idag har vi bakat dubbel sats bullar *mums* I eftermiddags hade vi middagsgäster här och vi åt Chili Con Carne, det var våra grannar som väntar sitt andra barn två veckor efter oss. Dem har en flicka som är jämngammal med Emma också!

Imorgon skall vi till en kompis till mig som är mammaledig och hon har en äldre son som Victoria leker med. På torsdag är vi bortbjudna till svärisarna och på fredag blir det nog skridskoåkning. Anders och Victoria får åka skridksor själva *L* Vi var på badhuset förra veckan hela familjen och det var väldigt poppis, kanske man skall göra det i helgen igen, vi får se!

Kram!
 

Artiklar från Familjeliv