Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En God Jul till er alla!

Skrivet av Hanna m. twins
Hej!

Ville egentligen bara önska alla en GOD JUL nu så här dan före dopparedan. Hoppas ni inte har en massa julstress kvar att göra så här sista dagen. Själv har jag en vända till återvinningsstation att göra, mest för att på plats med alla nya papper och kartonger som blir efter pojkarnas julklappar.
Det är fullt under granen med paket till pojkarna, och ändå är de bara dryga 7 månader (skulle egentligen ha varit dryga 4 månader). Hur ska det då bli när de blir äldre och har mer utbyte av julen... Usch... Jag som tyckte jag var nyttig som köpte kläder till dem, det behövs ju iaf. Leksaker hinner de ju få sen tänkte jag... men tydligen inte. *suck*

Jag och twinsen blir iaf hemma på jul. Känns skönast om de som vill får komma till oss istället. Annars måste vi packa in oss och vag och hund i bilen och åka runt. Nej, hellre att vi är hemma och tar emot besök.

Oj, nu blev det ganska långt inlägg... Men jag känner mig glad och lycklig idag. Blev klar med rusten av pojkarnas rum igårkväll och ska börja flytta in saker där ikväll. Så får de sova i sitt egna rum för första gången. Är klar med julklappar och julmat. Allt är lugnt och harmoiskt just nu. Iaf i min egen lilla värld. ;-) Så varför skulle jag inte vara glad just nu?!
Känns som att jag ska passa på att njuta mitt i det elände som finns. Det är ju ändå jul!

Kram till er alla!!!
Svar på tråden: En God Jul till er alla!

God jul!

Skrivet av  LillKatt
från mig med!
 

God jul till dig och de små!

Skrivet av  elisa
härligt med mycket klappar men jag har dock sparat lite på klapparna till barnen och vi åker istället på en utlandsresaresa i januari, även om jag skulle önska att jag hade tillräckligt för allt :-). Ha en trevlig jul!
 

God jul! :o)

Skrivet av  Linda m. Tim & Linus
Äntligen är julen här!!
X:et kommer snart hit och vi ska fira tillsammans. Hoppas nu att det blir bra. Tror det är värt lite extra jobb, för barnens skull.. :o)

Julkramar!
 

Artiklar från Familjeliv