Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ni som minns

Skrivet av Anne-Marie med Anton 991012
Så har jag haft ett par hektiska år sen Anton föddes.
Enda fram tills för ett halvår sedan så orkade jag inte pga psyket ta hand om ensam mer än max 3dygn.

och jag har haft massa strul med bostad, inte haft egen osv.


NU kom beskedet!! jag lämnar Uppsala och Sthlm och flyttar till Eskilstuna, kollade på en lgh förra veckan och föll direkt och jag fick veta idag att den är min!! :)))))

och Anton står i kö för dagis där, vilket innebär att han ska bo med mig i en trea i ett fint område där :))) Fint å fint, utseende mässigt då =)

Jag längtar så jag spricker!!

Jag mår bättre än bäst å mitt liv löser sig och jag får det livet som jag drömt om i hela mitt liv och kunna bo och ta hand om min son ensam ( eftersom pappan å ja inte e tillsammans).

Sitter här och tokler! :)

Bor kanske du i Eskilstuna?

Jag känner inte en endaste människa i Eskilstuna så jag vill träffa nytt folk så Anton och jag får oss lite vänner :)

Svar på tråden: Ni som minns

Hurra!

Skrivet av  Malin, Måns o Mea
Hurra för er!

Så skönt och underbart. Lycka till med allt!

Mvh
 

Tack :) (IMT)

Skrivet av  Anne-Marie med Anton 991012
f
 

Vad roligt!

Skrivet av  Ingela&Maximilian4/9 å Elliot April-01
Härligt med en ny start i livet. Då skaffar ni årskort på Parken Zoo kanske? ;) Ni kommer säkert att trivas, bara namnet Eskilstuna låter trevligt tycker jag.
 

Härligt!

Skrivet av  Kattis med Lisa 99 och David 01
låter det. Hoppas att ni kommer att trivas, lycka till!
 

Vad kul!

Skrivet av  Linda & Adam 23/10-99
Härligt när saker och ting löser sig! Hoppas du kommer trivas i Eskilstuna. Jag har varit där ett par gånger eftersom jag haft en kompis som bott där och det verkar vara en mysig stad! :-)
 

Glad för din skull!

Skrivet av  Monica med Linnea -99 & Gustav-01
Hoppas att ni kommer att trivas!