Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vilken skillnad

Skrivet av Holken bf 26 juni
Det är här och på sidan ankomst 06. Men detta passar mig mycket bättre. Jag vet inte om någon av er minns mig men jag börjad surfa in här för ca 4 år sedan.

Jag heter annica men min nick är Holken och jag har Felicia född 990927 och Melvin 020123 och väntar med spänning på nr 3 som väntas komma i slutet av juni.

Felicia har blivit så stor så att jag i bland måste tänka på att hon bara är 4, 5 år. Tänk vilken skillnad när min minsta blir 4 då kommer man nog inte behandla hon/han på samma vis som man gör med Felcia nu. jag det påverkar helt klart ens liv vart man hamnar i syskonskaran.

Felicia har altid varit snäll (alla barn är snälla jag vet men ni fattar) och lugn och slutat göra dumheter om jag sagt till henne. Nu har det nyss ändrat sig. NÄ hör varje dag och hon är väldigt tyken och tjurig. Vet inte om det beror på bebisen eller om hon kanske behöver lite mer til ensam men ming eller sin pappa.

Så klart får man vara trotsig det hör ju till...eller ??
Svar på tråden: Vilken skillnad

hej holken

Skrivet av  LENA
vad kul med en tredje, jag är i valet och kvalet om det ska vara en tredje hos oss.
mina tjejer är födda 990922och 020422,så det kanske är läge för en till.
min sannah är väldig trotsig också mellan varven, och jag har märkt att hon är väldigt beroende av att vara ensam med mamma eller pappa, det kan vara svårt ibland men det är värt det de gångerna man gör det, då är hon hur go som helst.

ha det bra lena
 

Artiklar från Familjeliv