Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej!

Skrivet av Nikki med Emma-99 och Lucas-02
Oj vad länge sen jag var på denna sidan. Säkert ingen här som vet vem jag är *S*

Jag har i varje fall en dotter som är född i oktober -99 som heter Emma. Emma är född med Downs syndrom. När hon föddes vändes livet verkligen upp och ner men tänk om jag hade vetat då vad jag vet idag *S* Hon har utvecklats jättebra, visst är det stora skillnader mellan Emma och andra barn men det mesta är dock likt! Emma blev torr innan midsommar förra året (både dag och natt på samma gång) hon pratar dock inte så bra, ungefär som ett barn på 2,5 men vi förstår varandra jättebra för det mesta. Det är inte det att hon inte förstår utan att hon inte kan uttrycka sig så bra men det blir bättre och bättre.

Om någon är nyfiken så kolla gärna in Emmas hemsida, länk till den finns i min info.

Nikki

P.s I familjen finns numera också en vild son som heter Lucas och som snart fyller två år *S* D.s
Svar på tråden: Hej!

Hej Nikki!

Skrivet av  Katarina med Maja
ja, jag känner igen dej!!
Jag är inte heller så mkt här på sidan ,mer var det 1999 innan Maja föddes... sedan blev det så mkt annat... hjärtfel, knapp, m.m.. så jag håller mest till på dem sidorna.. Men jag följer HB-99,orna fortfarande..! Maja har alltid följt sina egna kurvor..
KRAM!
 

Hej Majas mamma!

Skrivet av  Nikki med Emma och Lucas
Jag känner igen dig med *S*

Kram

Nikki
 

Ja vad skönt! :)

Skrivet av  Katarina med Maja
Maja fick en lillebror 2001, Kalle. Kanske låter det "knasigt" men jag ser honom som en "revansch" det var så skönt att vi "fick" ett friskt barn..! Missförstå mej rätt...jag älskar Maja över allt!! Men det var så härligt att få uppleva en "normal" första tid med bebis!!

Kram igen!
 

Jag vet vem du är=)

Skrivet av  Ulrika med Izabella 30/5+3till
Kanske för att jag håller till på vårbarn också=)))
 

fel sign.*imt*

Skrivet av  Ulrika med Jasmine 25/10+3till
...
 

Artiklar från Familjeliv